کفپوش اپوکسی جزء یکی از کفپوش های رایج در صنعت ساختمان سازی مدرن به شمار می رود. به همین علت شاهد پیاده سازی انواع کفپوش اپوکسی با ترکیب رنگی و طرح های متنوع می باشیم. استفاده از مواد رزینی که بر پایۀ مواد پلی آمید می باشد و در عین حال امکان ترکیب بندی فوق العاده ای را فراهم نموده است. به این ترتیب می توانید از این موقعیت در جهت بهبود کفپوش محیط های درمانی، پارکینگ ها و انبارها و غیره استفاده نمائید. هم اکنون تجربه خرید کفپوش اپوکسی را می توانید از طریق شرکت بسپار سازان ایرانیان (بساپلیمر) دریافت نمائید.

فاکتورهای مهم در خرید کفپوش اپوکسی

با توجه به مطالب مذکور، پاسخی برای پرسش "کفپوش اپوکسی چیست؟"، داریم. تولید کفپوش اپوکسی بر پایه مواد رزینی می باشد و از دوام و ماندگاری بالا برخوردار است. همانطور که می دانید، اجرای کفپوش اپوکسی چند سالی است که به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، علاقه مندان زیادی دارد. قابلیت اجرای کفپوش اپوکسی بر روی کلیۀ سطوح امکان پذیر می باشد و از ویژگی های ظاهری فوق العاده جذاب و ویژه برخوردار است که موجب جلب نظر خیلی از افراد قرار می گیرد. پس از خرید کفپوش اپوکسی، نوبت به اجرای کفپوش می رسد که تأثیر مستقیم بر کیفیت کار خواهد داشت.

 امروزه به دلیل داشتن مقاومت بالایی که کفپوش اپوکسی نسبت به خوردگی و اکسید شدن به مواد شیمیایی دیگر دارد، به عنوان کفپوش صنعتی در داخل اکثر کارخانجات، محیط های صنعتی و بیمارستان ها نیز اجرا می شود. آگاهی نسبت به اینکه " کفپوش اپوکسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟" موجب می شود تا افرادی که در صنعت ساختمان‌سازی فعالیت می کنند، بهتر بتوانند مصالح مناسبی را تهیه نموده تا اجرای موفقیت آمیز داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق نسبت به قیمت خرید کفپوش اپوکسی صنعتی می توانید با شرکت بساپلیمر تماس حاصل فرمائید. در این صورت، متناسب با نیازتان می توانید کلیه خدمات مربوطه را دریافت کنید.

دفتر مرکزی

تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان 20 متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک 40، واحد 4

کارخانه

قزوین، شهرک صنعتی کاسپین1، فاز3، بلوار شهید رجایی غربی، بعد از میدان مادر، رز چهارم

تماس

021-44960014
021-44964839
021-44966079

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()