شرکت پیرلی از زمان تأسیس خود به تحقیق و توسعه محصولات پیشرفته و نوآورانه اختصاص داده و به دلیل کیفیت بالا و عملکرد برجسته لاستیک های خود، به عنوان یک برند معتبر و محبوب در بازار جهانی معرفی می شود. همواره شرکت های خودروسازی مختلف خواستار خرید لاستیک به عنوان تایرهای فابریک محصولات سرعتی خود می باشند. لازم است که بدانید، از زمان تأسیس آن تا کنون، شرکت پیرلی با گسترش فعالیت ‌های خود به بیش از ۱۶۰ کشور در سراسر جهان حضور یافته و محصولات خود را به بازارهای مختلف عرضه کرده است. در حال حاضر توسط فروشگاه چرخ و یدک می توان لاستیک پیرلی محصول کشورهای دیگر منجمله آلمان و ... را خریداری کنید.

فروش لاستیک پیرلی در مدل های متفاوت

فروش لاستیک پیرلی با ساختار و ویژگی های ظاهری متفاوت، به رانندگان کمک می کند که بتوانند در موقعیت های متفاوت رانندگی در سطح جاده های شهری، بیابانی و جنگل مناسب ترین لاستیک پیرلی را خریداری کنند. نیاز به ذکر است که شرکت پیرلی تولیدات گسترده‌ای از لاستیک ها را در دسته‌ های مختلف تولید می کند. برخی از انواع لاستیک پیرلی در طبقه بندی زیر قرار می گیرند:

  • لاستیک های خودرو: انواع خودرو سواری، SUV ، ون، خودروهای ورزشی و ... را شامل می شود.
  • لاستیک های موتورسیکلت: لاستیک های مخصوص موتورسیکلت‌ ها توسط شرکت لاستیک پیرلی تولید می شوند.
  • لاستیک های وسایل نقلیه عمومی: این کمپانی معتبر اقدام به فروش لاستیک متناسب با نیاز انواع اتوبوس‌، کامیون، و وسایل نقلیه عمومی دیگر نیز نموده‌اند.
  • لاستیک های صنایع خاص: صنایع هوایی، فضایی، صنعت نفت و گاز، صنایع صدا و لرزش، و صنایع دفاعی و امنیتی نیز تجهیز به ماشین‌آلاتی هستند که اقدام به خرید لاستیک پیرلی در مدل های متفاوت می نمایند.

به طور کلی، شرکت پیرلی با تنوع گسترده محصولات خود، تلاش می کند تا نیازهای مختلف بازارها را برآورده سازد و همچنان بر کسب دانش و ارتقاء کیفیت انواع لاستیک پیرلی ممارست دارند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()