فروش اقساطی خودرو با شرایط گوناگون به مشتریان پیشنهاد داده می شود چون ارتباط مستقیم با سیاست مدیریتی مراکز ارائه دهنده خدمات دارد. در نتیجه متناسب با نیاز و توان مالی می توانید نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام نمائید. بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو ، به افراد این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با وضعیت اقتصادی و مالی که با آن روبرو هستند، برای استفاده از چنین موقعیت هایی به بهترین شکل ممکن بهره برد. همواره مجموعه دنیای خودرو با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته‌اند شرایط را برای ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت مهیا سازند.

مدارک مورد نیاز در طرح فروش اقساطی خودرو

بهترین خدمات را می توانید در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو دریافت کنید. برای استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو از میان محصولات ایران خودرو، سایپا، بهمن، کرمان خودرو، مدیران خودرو و ... ، خریدار نیاز به تهیه و ارائه مدارک زیر دارد:

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • مدارک مالی
  • فیش حقوقی
  • تعهدنامه

بسته به شرایط وضعیت خریدار، ممکن است نیاز به ارائه مدارک دیگری همچون آخرین گواهینامه بانکی یا سوابق قبلی اقساط داشته باشید. در صورتی که علاقه‌مند به خرید خودرو با شرایط اقساطی دارید، ارائه پیشنهادات فروش اقساطی خودرو به شما کمک می کند که بتوانید از چنین موقعیت های به بهترین شکل استفاده نمائید و همچنان سرمایه شخصی خود را حفظ کنید. با توجه به اینکه الزامات و مدارک ممکن است بسته به شرکت فروش خودرو و شرایط اقساط آن متغیر باشد، بهتر است قبل از خرید و فروش اقساطی خودرو، با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و جزئیات دقیق مورد نیاز را با آن‌ ها هماهنگ کنید. در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به جزئیات خدمات فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو در ارتباط باشید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()