برای حفظ عمر مفید لاستیک و بهبود عملکرد خودرو، توصیه می شود که رعایت نکات نگهداری و استفاده صحیح از لاستیک از سوی راننده در نظر گرفته شود. اگر تا به حال برای خرید لاستیک دانلوپ اقدام کرده باشید، با تنوع سایز و مدل های این برند روبرو می شوید. در این صورت، نیاز است که خریدار اطلاعات جامع نسبت به ویژگی و مشخصه های انواع لاستیک دانلوپ کسب نماید. اگر به دنبال انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ اورجینال هستید، می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید.

مشخصه های لاستیک دانلوپ رادیال

آشنایی نسبت به مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک های خودرو، به شما کمک می کند که بتوانید پس از مد نظر قرار دادن مدل اتومبیل، مناسب ترین لاستیک دانلوپ را خریداری کنید. در این جا به معرفی لاستیک دانلوپ تمام فصل می پردازیم که دارای مشخصات ظاهری زیر می باشند:

  • رویه لاستیک: رویه لاستیک رادیال دانلوپ تمام فصل معمولاً دارای الگوهای خاصی است که برای بهبود عملکرد در شرایط مختلف سطح جاده مناسب هستند. الگوها می‌توانند شامل راهروهای عمودی و افقی، شیارها، خطوط و الگوهای مشابه باشند.
  • عرض و اندازه: لاستیک دانلوپ تمام فصل در اندازه‌های مختلفی در دسترس است و معمولاً برای انواع خودروها قابل استفاده است. عرض لاستیک نیز بستگی به اندازه دیسک‌های ترمز و جنبه‌های فنی دیگر دارد.
  • جنس: لاستیک دانلوپ تمام فصل معمولاً از متریال متفاوت تولید می شود، از جمله لاستیک سیلیکون، لاستیک نئوپرن و لاستیک بوتادین.
  • قابلیت عملکرد در شرایط آب و هوایی مختلف: لاستیک دانلوپ تمام فصل باید قابلیت عملکرد در شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد، از جمله باران، برف، یخ و سطح جاده خشک.
  • قابلیت صدور صدای کم: لاستیک دانلوپ تمام فصل باید قابلیت کاهش صدا را داشته باشد تا راننده راحت‌تر حس کند و صدای غیر ضروری را کم کند.

جهت بررسی مشخصات فنی لاستیک های خودرو و خرید لاستیک اصل به صورت آنلاین می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()