جهت خرید لاستیک می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید. با دسترسی داشتن به کلیه محصولات در فروشگاه، با آسودگی خاطر متناسب با مدل خودرو و شرایط رانندگی قادر به انتخاب لاستیک مناسب خواهید بود. همواره پیش از خرید لاستیک خودرو باید نکات متعددی از سوی خریدار در نظر گرفته شود چون مؤثر در عملکرد خودرو می باشد. لاستیک خودرو دارای لایه های داخلی و خارجی هستند که هر کدام از آن ها نقش بسزایی بر روی عملکرد تایرها دارند.

خرید لاستیک بر اساس شرایط جوی

خرید لاستیک خودرو را می توانید از میان مدل های تمام فصل، زمستانه و تابستانه انجام دهید چون ارتباط مستقیم با شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن رانندگی می کند، دارد. مد نظر قرار دادن موارد زیر به شما کمک می کند با خرید لاستیک مناسب، رانندگی بهتری را تجربه کنید:

  • عملکرد در برف و یخ: اگر در مناطق با برف و یخ زیاد رانندگی می‌ کنید، تایرهای با قابلیت عملکرد خوب در این شرایط را انتخاب کنید. تایرهای زمستانه یا چهار فصل با الگوی پروفیل مناسب و ماده‌ی لاستیک خاص برای عملکرد بهتر در برف و یخ مناسب هستند.
  • نشانگرهای جاده یخزده: بعضی از تایرها نشانگرهای جاده یخزده دارند که به عنوان نشانگر قابل اعتماد برای شرایط جاده یخزده عمل می ‌کنند. این نشانگرها به روش ‌های مختلف، مانند تغییر رنگ یا ظاهر، به راننده اطلاع می ‌دهند که تایر در شرایط جاده یخزده قابل اعتماد است یا خیر. خرید لاستیک سواری با چنین مشخصات فنی، به شما کمک می کند، بهتر بتوانید فرمان اتومبیل را در جاده یخزده کنترل کنید.
  • لایه‌های تقویت‌کننده (Reinforcement): لایه ‌های تقویت‌کننده شامل مواد مانند کربن سیاه، سولفور و ... است که به لاستیک استحکام و انعطاف پذیری می ‌دهند.
  • ترکیبات نرم کننده (Softening Agents): ترکیبات نرم کننده مانند روغن‌ های مختلف به لاستیک انعطاف پذیری و عمر طولانی‌تر می ‌دهند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()