قرص کلر یکی از ترکیبات شیمیایی پرکاربردی است که به منظور از بین بردن میکروب ها و باکتری های فعال در آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه متناسب با نیاز در موقعیت های مختلف می توان از مزایای خرید قرص کلر برای ضدعفونی کردن و تصفیه آب خوراکی، استخرها، آب مورد نیاز برای تولید مواد غذایی و غیره استفاده کرد. به طور کلی، ترکیب شیمیایی قرص کلر به صورت زیر است:

ماده فعال: کلر (Cl) با غلظت و مقدار معین

ترکیبات شیمیایی دیگر: شامل مواد پایدار‌کننده، روان‌کننده، رنگدهی و افزودنی‌های دیگر

در هر صورت، ترکیب شیمیایی قرص کلر بستگی به تولید کننده و فرمولاسیون خاص هر دارو دارد.

شرکت جهان امید مهر آتنا فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تأمین و فروش قرص کلر و همچنین پودر کلر در برند معتبر آمریکایی و همچنین ایرانی فعالیت می کنند. بنابراین متناسب با نیاز می توانید محصول با کیفیت خود را خریداری کنید.

خرید قرص کلر با کیفیت

لازم به ذکر است که قیمت قرص کلر وابسته به میزان درصد خلوص، وزن هر قرص و بسته بندی و همچنین برند تعیین می گردد. همواره فروش قرص کلر بخشی از بازار ترکیبات شیمیایی تصفیه آب آشامیدنی، فاضلاب شهری و غیره را به خود اختصاص می دهد. قرص کلر به عنوان یک ماده ضد باکتری به شمار می رود که معمولاً برای از بین بردن عفونت‌های باکتریایی مختلف در آب استخرها استفاده می ‌شود.

خرید قرص کلر به صورت آنزیم دار و بدون آنزیم صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با نیاز دارندگان استخر و جکوزی در منزل می توانند نسبت به خرید قرص کلر و به کارگیری آن برای ضدعفونی کردن میکروب ها و میکروارگانیسم ها در روند تصفیه آب اقدام نمایند. لازم است که بدانید میزان تأثیرپذیری قرص کلر به میزان PH موجود در آب، دما، زمان و همچنین غلظت کلر بستگی دارد. جهت خرید قرص کلر آمریکایی می توانید به شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه نمائید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285       

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()