بدون نیاز به پرداخت یکجا، از طرح فروش اقساطی ایران خودرو می توانید برای کسب مالکیت خودرو استفاده نمائید.

نکات متعددی در خصوص خدمات فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارند که علاقه‌مندان به خرید اتومبیل تلاش می کنند از آن ها بهره‌مند گردند. اگر در پی خرید اقساطی ایران خودرو هستید، می توانید از مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو راهنمایی های لازم را بگیرید.

اهمیت ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو

در خدمات فروش اقساطی ایران خودرو، برخی شرایط و نکات مهم به چشم می ‌خورند که باید مورد توجه قرار گیرند:

  • نرخ سود: یکی از اساسی‌ترین عوامل در فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی، نرخ سود است. باید دقت کنید که نرخ سود اعمال شده توسط فروشنده منطبق با شرایط بازار باشد و بهتر است این نرخ را با سایر فروشندگان مقایسه کنید. لازم است که بدانید، با افزایش تعداد اقساط، همواره میزان نرخ بهره نیز افزایش پیدا می کند.
  • شرایط پرداخت: شرایط پرداخت اقساط همانند مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط بسیار مهم هستند. همواره بایستی مطمئن گردید که این شرایط با توان مالی شما همخوانی داشته باشد.
  • بیمه: بعضی از فروشندگان ممکن است الزام به بیمه خودرو در طول دوره اقساطی داشته باشند که هزینه های اضافی را به شما تحمیل می کند. در نتیجه پیش از عقد قرارداد فروش اقساطی ایران خودرو در نظر بگیرید.
  • عوارض تأخیر: در صورتی که به هر دلیلی نتوانید اقساط را به موقع پرداخت کنید، باید جریمه تأخیر و پنالتی پرداخت شود. بنابراین هنگام خرید اقساطی ایران خودرو، نکته مهم این چنینی را در نظر بگیرید.

با توجه به این نکات، قبل از امضای قرارداد در شرایط خرید اقساطی ایران خودرو ، بهتر است که شرایط و نکات آن را دقیقاً بررسی کنید و از تمام جزئیات مفاد قرارداد آگاه شوید تا پس از آغاز تعهدات، مشکلات ناخوشایندی برای شما پیش نیاید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()