لوازم یدکی غلطک هپکو شامل قطعات متعددی می شود که هر کدام از آن ها وظیفه انجام فعالیت خاص دارند. هم اکنون متناسب با نیاز ماشین های سنگین غلطک، انواع لوازم یدکی زیر و درشت متعلق بدان عرضه می شوند.

در نتیجه بر حسب مدل غلطک و عملکردی که می توانند در پروژه های مختلف داشته باشند، ممکن است در برخی از مواقع، نیاز به تعویض و خرید لوازم یدکی غلطک هپکو داشته باشند.

انواع قطعات و لوازم یدکی غلطک هپکو

مرکز فروش قطعات غلطک هپکو سرویس قطعه به عنوان یکی از فروشندگان قطعات ماشین آلات راهسازی، انواع قطعات غلطک هپکو را منطبق بر مدل های رایج آن در داخل کشور به فروش می رسانند. برخی از انواع طبقه بندی لوازم یدکی غلطک هپکو شامل موارد زیر می شوند:

  • غلطک ‌ها: غلطک ‌ها جزء قسمت های مهم غلطک راهسازی محسوب می شوند و برای حفاظت از سطح جاده، اصلاح نوسانات و تعدیل سطح جاده به کار می روند.
  • تسمه‌ و رولر: برای انتقال قدرت و حرکت از غلطک به کاربردهای دیگر از انواع تمسه و رولر استفاده می شوند. لیست فروش لوازم یدکی غلطک هپکو شامل این دسته از قطعات می باشد.
  • بلبرینگ‌ها: بلبرینگ ‌ها برای حفظ عمر مفید و بهبود عملکرد غلطک استفاده می شوند.
  • سیستم‌های جرقه‌ای: سیستم‌ های جرقه‌ای برای بهبود عملکرد و عمر مفید غلطک استفاده می شوند.
  • قطعات الکترونیکی و هیدرولیکی: این قطعات برای کنترل و اجرای عملکرد غلطک در شرایط مختلف جاده استفاده می شوند.
  • سیستم‌ های تعلیق و تعادل: به منظور افزایش پایداری و کارایی غلطک در شرایط مختلف جاده از انواع سیستم تعلیق و تعادل استفاده می نمایند.
  • دستگاه‌ های تنظیم زاویه: دستگاه‌ های تنظیم زاویه برای بهبود کارایی و تنظیمات غلطک استفاده می شوند. بخشی از تقاضا برای خرید لوازم یدکی غلطک هپکو محسوب می گردد.

با توجه به اینکه هر یک از این اجزا و لوازم یدکی غلطک هپکو نقش حیاتی در عملکرد صحیح پروژه های راهسازی دارند، تأمین و نگهداری آن‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()