سختی گیر رزینی یا رسوب گیر از انواع تجهیزات مورد نیاز در تصفیه سازی آب است. استفاده از سختی گیر رزینی برای حذف نمودن یون های کلسیم و منیزیم است. سختی آب در صنایع موجب گرفتگی لوله ها و تجهیزات شده و می تواند آسیب هایی را به دنبال داشته باشد به همین دلیل برای جلوگیری از چنین مواردی از سختی گیر رزینی استفاده می شود. سختی گیر ها در انواع جنس ها ساخته می شوند که یکی از بهترین آن ها سختی گیر رزینی فایبرگلاس است. برای خرید سختی گیر رزینی با قیمت مناسب باید به تولید کننده تجهیزات تصفیه آب مراجعه کنید. مرکز اطلس آب یکی از سازندگان دستگاه‌ های تصفیه آب و فاضلاب می‌ باشد. این مجموعه انواع تجهیزات تصفیه سازی آب و فاضلاب را ارائه می ‌کند.

شرکت اطلس آب سازنده ی انواع تجهیزات مورد استفاده در تصفیه سازی آب و فاضلاب می باشد. محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت به تولید رسیده اند و در ساخت آن ها از متریال با کیفیت استفاده شده است. اطلس آب بهترین قیمت ها را برای عرضه ی محصولاتش در نظر گرفته است.

خرید سختی گیر رزینی با قیمت مناسب

سختی گیر رزینی ، دستگاهی برای تصفیه آب است که به منظور حذف سختی آب از آن استفاده می شود. تصفیه سازی آب بسیار مهم است و یکی از دستگاه‌ هایی که در این خصوص مورد استفاده می ‌گیرد ، سختی گیر می ‌باشد. سختی گیر به منظور حذف سختی آب استفاده می ‌شود و این دستگاه می ‌تواند آب سخت را به آب نرم تبدیل کند. محصولات اطلس آب شامل انواع پکیج تصفیه آب و فاضلاب، فیلتر شنی، سخت گیر رزینی و... می باشد. با مراجعه به این مجموعه امکان خرید سختی گیر FRP با قیمت مناسب وجود دارد و نیازی به مراجعه ی حضوری نخواهید داشت.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()