فاضلاب دارای آلودگی های است که در اثر استفاده ی خانگی یا صنعتی به وجود می آید. با توجه به حجم تولیدی فاضلاب که بسیار زیاد است نیاز است که این فاضلاب طی فرآیند هایی با عنوان تصفیه فاضلاب ، به آبی قابل انتقال به طبیعت تبدیل شود. در فاضلاب باکتری ، میکروب ، مواد شیمیایی ، آلودگی و... وجود دارد و برای این که بتوان برای مصارفی از این آب مجدد استفاده کرد، نیاز به پکیج تصفیه فاضلاب است. پکیج تصفیه فاضلاب می تواند فاضلاب را به آبی با خلوص بالا تبدیل کند. با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب، مواد جامد معلق در آب حذف می گردد. همچنین میکرو ارگانیسم ها و مواد آلی مضر از آب پاکسازی می گردد.در نتیجه پکیج تصفیه فاضلاب می تواند فاضلاب را تا حد زیادی پاکسازی کند.

شرکت اطلس آب از تولید کنندگان مراکز  فروش پکیج تصفیه فاضلاب است که با در نظر گرفتن استاندارد های لازم در طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب ، به عنوان بهترین سازنده پکیج تصفیه فاضلاب می باشد.

سازنده پکیج تصفیه فاضلاب

در پکیج تصفیه فاضلاب ، مراحلی وجود دارد که در طی این فرآیند ، بهسازی پساب تا میزان مورد نیاز برای خروجی استاندارد انجام می گیرد. در پکیج تصفیه فاضلاب از صفحات فیلترینگ برای حذف جامدات استفاده می شود و همچنین با استفاده از رسوب گیری گرانشی برخی از مواد معلق در آب حذف می گردد. سپس از فرآیند بیولوژیکی استفاده می شود تا بتوان مواد آلی را از آب حذف کرد و از کلر زنی برای میکرو ارگانیسم ها استفاده می شود. سازندگان زیادی در عرصه ی تولید دستگاه های تصفیه اب و فاضلاب فعالیت دارند و این دستگاه ها را با کیفیت مختلف به تولید می رسانند. در نظر گرفتن استاندارد ها در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب بسیار مهم بوده و سازنده پکیج تصفیه فاضلاب باید بتواند تجهیزاتی را با طراحی اصولی به تولید برساند. 

شرکت اطلس آب

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()