پودر کلر 60 درصد را می توانید از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا خریداری کنید چون جزء ماده های اولیه برای امور گندزدایی و میکروب‌زدایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید بهترین پودر کلر را خریداری کنید. . تولید کلر در سه دسته بندی اصلی کلر جامد، کلر مایع و کلر گازی صورت می پذیرد. تولید کنندگان به دلیل گسترش دامنه مصرف چنین موادی، با درصد خلوص متفاوت چین محصولاتی را تولید و روانه بازار می نمایند. هم اکنون فروش پودر کلر ۶۰ درصد درصد الی 100 درصد از سوی صنایع مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود.

خرید پودر کلر 60 درصد باکیفیت

در نتیجه متناسب با میزان درصد خلوص، با مقیاس متفاوت می توان هر کدام از انواع پودر کلر را در هر متر مکعب برای گندزدایی آب استفاده کرد. اگر در پی خرید پودر کلر 60 درصد هستید، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و برندهای شناخته شده را انتخاب کنید. با کسب آگاهی نسبت به این موضوع، با اطمینان خاطر می توانید پودر کلر 60 درصد را خریداری کنید. هیپو کلریت کلسیم هیدراته همان پودر کلر است که با درصد خلوص متفاوت برای از بین بردن میکروب ها، باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا در داخل آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید پودر کلر ۶۰ درصد  به سایت مراجعه کنید. 

پودر کلر 60 درصد با بسته بندی مناسب و استاندارد توسط تولید کنندگان در ظرفیت های متفاوت عرضه می شوند. در نتیجه از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا به سهولت قادر به خرید پودر کلر 60 درصد برند کلران سمنان می باشید. بنابراین متناسب با مصارفی که برای تصفیه آب استخر شنا، آب خوراکی و صنعتی، تصفیه پساب صنعی و غیره دارید، می توانید با اطمینان خاطر این نوع پودر کلر را خریداری کنید. جهت مشاهده مشخصات فنی محصول و سفارش اینترنتی پودر کلر 60 درصد و سایر محصولات مرتبط می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()