کلر زن مایع یکی از تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است که برای گند زدایی و ضد عفونی کردن آب از آن استفاده می شود. کلر زن مایع می تواند کلر را به آب یا فاضلاب اضافه نماید و از این طریق گند زدایی آب انجام گیرد. کلر به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده ، استفاده ی رایجی برای تصفیه سازی آب دارد و کلر می تواند میکرو ارگانیسم ها را به صورت اکسید از بین ببرد.

شرکت اطس آب به عنوان سازنده دستگاه تصفیه آب و فاضلاب، انواع تجهیزات مرتبط با تصفیه سازی آب مانند کلر زن مایع را ارائه می کند. فروش کلر زن مایع توسط این مجموعه در نوع استاندارد و با کیفیت انجام می گیرد و برای خرید کلر زن مایع به سایت اطلس آب مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید.

مزایای کلر زن مایع

  • قدرت بالا در تصفیه سازی آب
  • قیمت مناسب و صرفه ی اقتصادی برای ضد عفونی کردن آب
  • استفاده ی آسان
  • قابل جابجایی و دسترسی آسان
  • نصب ساده
  • استفاده برای حجم های بالای آب و پساب
  • وجود میزان کلر در آب پس از تصفیه سازی

خرید کلر زن مایع

کلر از رایج ترین گند زدا ها و مواد ضد عفونی کننده آب است. در آب استخر ها نیز از کلر استفاده می شود. بسیار مهم است که میزان کلر مناسبی را به آب اضافه کنید. پکیج تزریق کلر و کلر زن مایع برای انتقال میزان مناسب کلر به آب مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید کلر زن مایع باید دقت داشته باشید که این وسیله را در ظرفیت مورد نظر تهیه کنید. ، فروش کلر زن مایع از طریق مجموعه ی اطلس آب در تنوع بالا انجام گرفته و به همین جهت مشتریان گرامی می توانند به آسانی خرید پکیج تزریق کلر را از طریق این مجموعه انجام دهند.

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()