در حال حاضر شاهد تنوع فروش زغال در سطح بازار هستیم چون تولیدکنندگان توانسته اند به منظور بهبود کیفیت محصولات خود، از دستگاه های تمام اتوماتیک و متریال با کیفیت استفاده نمایند. فروش زغال لیمو قلمی در لیست زغال های لیمو مشهود می باشد چون دارای مصارف فراوانی است و به نوعی از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند. زغال لیمو قلم باکیفیت دارای تکه های یکسان است که باعث افزایش تداوم حرارت زغال می گردد.

بدین ترتیب زغال های با کیفیتی را می توانید از طریق مراکز فروش زغال تأمین نمائید. زغال قلم در تکه های بزرگ تولید می شود و این مسئله باعث افزایش تداوم حرارت زغال می گردد. در نتیجه جهت تهیۀ کباب می توانید اقدام به خرید زغال لیمو قلم مرغوب نمائید، که امکان خرید آن از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب فراهم می باشد.

مشخصه های زغال لیمو قلمی درجه یک

به طور کلی سوزاندن زغال لیمو قلمی نسبت به چوب خشک راحت تر می باشد و به هیچ عنوان محدودیت در به کارگیری آن وجود ندارد. بدین ترتیب از مزایای این نوع زغال برای مصارف گوناگون منجمله طباخی، استعمال دخانیات و ... استفاده می نمایند. جهت گرما بخشیدن به محیط منزل می توانید از مزایای زغال لیمو قلم بهره مند گردید چون در تکه های بزرگ تهیه می شوند. بدین ترتیب از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند و این چنین می توانید از حرارت این نوع زغال برای مدت زمان طولانی استفاده نمائید.

قیمت خرید زغال لیمو قلمی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به انسجام بافت زغال و نوع چوب درختانی که در تهیۀ آن به کار برده می شود، اشاره نمود. هم اکنون با کیفیت بالا می توانید زغال های قلمی را برای پختن کباب خریداری نمائید. از مشخصه های اصلی زغال لیمو قلمی مرغوب می توان به عدم تولید دود و گاز سمی اشاره نمود، ضمن آنکه خیلی زود شعله ور می شود و از تداوم بالایی برخوردار است و خاکستر کمتری تولید می کند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()