در سطح بازار شاهد تنوع مدل های تخت خواب هستیم چون متناسب با افرادی که از آن استفاده می کنند، تولید کنندگان توانسته اند موفق به طراحی انواع تخت منجمله تخت یک نفره، تخت دو نفره و تخت دو طبقه گردند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید درخواست  خرید تخت دو طبقه داشته باشید. بدون شک هر کدام از دسته بندی های تخت خواب دارای یک سری مزایا و معایب هستند که فرد بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع داشته باشد. در این مقاله تلاش داریم به معرفی تخت دو طبقه و موارد کاربرد آن بپردازیم. چرا که یکی از سرویس های خواب پرفروش در فروشگاه بهسازان چوب به شمار می رود.

مهمترین ویژگی های تخت دو طبقه استاندارد

در دهۀ اخیر بیشتر شاهد کوچک تر شدن متراژ آپارتمان های مسکونی هستیم و این مسئله باعث گردیده تا فضای اتاق خواب کاهش پیدا کند. بدین ترتیب خانواده های پر جمعیت که قادر به اختصاص دادن یک اتاق جداگانه به هر یک از فرزندان خود نمی باشند، تخت دو طبقه را بهترین گزینه در نظر می گیرند. بدین ترتیب والدین متناسب با جنسیت فرزندانشان می توانند راحت تر طرح تخت دو طبقه پسرانه و یا دخترانه را انتخاب نمایند. فروش تاب ریلکسی از طریق این مجموعه ارائه می شود و انواع تاب ریلکسی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. 

نکات متعددی در خصوص انتخاب نوع تخت دو طبقه وجود دارد که افراد می بایست توجه و دقت کافی نسبت بدان داشته باشند. به عنوان مثال داشتن بدنۀ مستحکم، رعایت نکات ایمنی، تجهیز بودن طبقۀ دوم به محافظ، عدم تولید صدای ناهنجار و طراحی جذاب و شیک تنها برخی از مواردی هستند که افراد بایستی بر اساس آنها، انتخاب و خرید خود را نهایی نمایند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با ارائه محصولات تخت خواب در تنوع و کیفیت بالا، توانسته اند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توانید تخت خواب مورد نیاز فرزندانتان را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()