درایر میکروپور به نحوی طراحی شده است که وظیفۀ خشک کردن هوای فشرده را دارد. هوای فشرده توسط دستگاه کمپرسور بین دمای 20 الی 30 درجه سانتی گراد گرم تر از هوای محیط بیرون می باشد. هنگامی که هوای فشرده ای توسط کمپرسور در مخزن تولید می شود، از طریق کمپرسور در مخزن ذخیره شده و دمای آن به تدریج کاهش پیدا می کند. در فرآیند درایرهای تبریدی با کاهش دما و فشرده سازی هوا، می توانند هوای مطبوعی را در محیط بوجود آورند.

بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف می توانید اقدام به خرید ایر درایر میکروپور با ظرفیت و برندهای متفاوت نمائید. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه مکانیکا ارتباط برقرار کنید.

نحوۀ عملکرد درایر میکروپور

نکتۀ مهم و قابل توجهی که در زمینۀ انتخاب و خرید دستگاه های میکروپور وجود دارد، میزان ظرفیت چنین دستگاه هایی است که نقش بسزایی در عملکرد آنها دارد. چندین شیوه برای تفکیک سازی آب از هوای فشرده وجود دارد که با استفاده از درایر میکروپور می توان به سهولت انجام داد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید می توانید نسبت به خرید میکروپور اقدام نمائید.

دستگاه های میکروپور از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل از دوام بالا برخوردار بوده و برای مدت زمان طولانی می توان از مزایای آن بهره گرفت. امروزه نسبت به گذشته راحت تر می توانید دستگاه درایر میکروپور را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. این دستگاه، ابتدا هوای فشرده ای که دارای رطوبت است را وارد مبدل حرارتی می کند و در گام بعد، هوای گرم در مجاورت با هوای سرد، از طریق دستگاه درایر میکروپور خارج شده و کمی خنک می شود.

فروش درایر میکروپور در مدل و ظرفیت های متفاوت در  نمایندگی میکروپور  صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با مجموعه های مختلف و مصارفی که دارید، مناسب ترین دستگاه میکروپور را همراه با گارانتی معتبر با قیمت ارزان تر از بازار، به واسطۀ فروشگاه مکانیکا خریداری نمائید.

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()