در این مقاله شما را با نکات مهم در خرید کمپرسور اسکرو آشنا می سازیم. چرا که این دستگاه در صنایع مختلف، بسیار کاربردی می باشد و این چنین می توان متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، مناسب ترین مدل کمپرسور اسکرو را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که خرید کمپرسور اسکرو  بر اساس نوع و حجم صورت می پذیرد. از دسته بندی های اصلی این دستگاه می توان به کمپرسور اسکرو خشک و روغنی اشاره نمود که دارای ظرفیت های مختلف می باشند.

معرفی انواع کمپرسور اسکرو

جهت خرید کمپرسور اسکرو می توانید با کارشناسان فروش مکانیکا تماس حاصل گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. طراحی کمپرسور اسکرو به نحوی است که قادر به کار کردن با گاز طبیعی و هوا می باشند و دارای ظرفیتی برابر با 70 الی 3180 متر مکعب بر ساعت است. در طراحی برخی از دستگاه های کمپرسور اسکرو روغنی، از گازهای خنک کننده استفاده می نمایند و عمدتاً حجم چنین دستگاه هایی از 440 الی 10 هزار متر مکعب بر ساعت می باشد. لذا جهت خرید کمپرسور اسکرو، در نظر گرفتن موارد ذیل از اهمیت بالایی برخوردار است، که عبارتند از :

  • ابعاد و ظرفیت کمپرسور اسکرو
  • میزان مصرف کمپرسور اسکرو در طول روز
  • نوع عملکردی که برای کمپرسور در نظر گرفته می شود

در طراحی کمپرسور اسکرو می توانید شاهد به کارگیری رادیاتور باشید که دارای قابلیت روان کاری و خنک کاری دستگاه می باشد. لذا از روغن، به منظور انتقال نیرو استفاده می شود. ساختار این نوع رادیاتور همانند رادیاتور آب ماشین می باشد و قادر به انتقال دمای هوا و روغن دارد. البته هر یک از اجزای کمپرسور اسکرو، به صورت مجزا و همزمان می توانند حرکت داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کمپرسور اسکرو استاندارد و درایر میکروپور می توانید با پرسنل فروشگاه مکانیکا ارتباط برقرار نموده و این چنین بهترین مدل کمپرسور اسکرو را می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر خریداری نمائید.

 فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()