شوتینگ زباله به عنوان یکی از سیستم های پرکاربرد و اساسی است که در طراحی اکثر سازه های بلند مرتبه مشاهده می شود. همانطور از عنوانش مشخص است، سیستم شوتینگ زباله در راستای دور انداختن زباله، پسماند و در برخی از ساختمان ها، برای جمع آوری ملحفه های کثیف مورد استفاده قرار گرفته می شود. احداث چنین سیستم هایی در طراحی ساختمان های مدرن و بلند مرتبه، می تواند صرفۀ اقتصادی داشته باشد چون عامل مؤثر در کاهش تردد ساکنین ساختمان در طبقات می شود. مجموعۀ نخستین کار به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ طراحی و نصب شوتینگ زباله  و نخاله، توانسته اند پس از بررسی نقشۀ ساختمان به صورت توکار و یا روکار اقدام به راه اندازی اصولی این سیستم نمایند.

مجری سیستم شوتینگ زباله ساختمان

برخی از مدل های پیشرفتۀ سیستم شوتینگ زباله، به منظور رعایت بهداشت محیط و جلوگیری از گسترش بوی نامطبوع زباله، تجهیز به سیستم شستشو و یا تهویه هوا می باشند. بنابراین متناسب با حجم واحدها، تعداد طبقات و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به راه اندازی شوتینگ زباله در ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی خود اقدام نمائید.

از جمله انواع شوتینگ زباله می توان به سیستم های شوتینگ داخلی و خارجی اشاره نمود. بدین وسیله متناسب با نقشۀ ساختمان، شیوۀ نصب شوتینگ زباله را می توانید انتخاب نمائید. به طور کلی دسته بندی های اصلی شوتینگ زباله عبارتند از :

  • سیستم شوتینگ نخاله ساختمانی
  • شوتینگ زبالۀ قابل بازیافت
  • شوتینگ زبالۀ غیر بازیافت
  • شوتینگ بیمارستانی
  • شوتینگ هتل ها
  • و ...

از مزایای نصب شوتینگ زباله در ساختمان می توان به دفع راحت زباله، پیشگیری از ورود حشرات موذی به ساختمان، صرفه جویی در هزینه ها، حفظ نظافت در ساختمان، پیشگیری از ترافیک در راه پله و آسانسور، کاهش هزینۀ برق و نیروی انسانی در ساختمان اشاره نمود. بدین ترتیب جهت طراحی و نصب شوت زباله می توانید با مهندسین شرکت نخستین کار تماس حاصل فرمائید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()