رطوبت گیر به عنوان یک دستگاه بسیار کاربردی در محیط منزل به شمار می رود که افراد متناسب با مساحت فضایی که میزان رطوبت محیط زیاد می باشد، می توانند نسبت به مدل دستگاه تصمیم بگیرند. طراحی رطوبت گیر در ابعاد و حجم متفاوت صورت می گیرد. به عبارتی متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید رطوبت گیر اقدام نمائید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید می توانید نسبت به خرید رطوبت گیر تصمیم بگیرد. 

خرید رطوبت گیر کمد لباس  

هنگام انتخاب رطوبت گیر بایستی مشخصات مندرج بر روی بسته بندی را ملاحظه نمائید. به عبارتی نوع کاربری، میزان حجم، مدت ماندگاری و نوع رایحۀ آن بررسی نمائید. معمولاً برخی از انواع رطوبت گیر متناسب با فضای کمد لباس، کمد دیواری، محیط حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده اند. بنابراین بایستی نوع کاربری رطوبت گیر که برای چه محیط هایی مناسب می باشد، مورد توجه قرار گرفته شود.فروشگاه سلام کاشانه متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند در لیست محصولات خود، فروش رطوبت گیر را ارائه می دهد.

میزان ماندگاری رطوبت گیر در محیط هایی با رطوبت بالا، کاهش پیدا می کند ولی در محیط های کم رطوبت دارای ماندگاری بیشتری است. سبک و پرحجم بودن، قابلیت جذب سریع رطوبت، رفع بوی نم و بد، جلوگیری از کپک زدگی و رشد قارچ، جلوگیری از تبله شدن دیوار، از بین بردن نم فرش های لوله شده، رفع بوی بد در انبار، رفع بوی نم در زیرزمین و ... برخی از ویژگی و موارد کاربرد رطوبت گیر به شمار می روند. در نتیجه پس بررسی تمام موارد مذکور و مد نظر قرار دادن نوع کاربردی که دارید، راحت تر می توانید از میان محصولات موجود، بهترین مدل رطوبت گیر را انتخاب نمائید. جهت تهیۀ رطوبت گیر کمد لباس و دیگر انواع آن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سلام کاشانه اقدام نمائید.

نشانی: بازار صالح آباد - خیابان خرسندی - کوچه شهید لطفی - فروشگاه سلام کاشانه
تماس مستقیم: 09031241144
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()