قطعات بیل مکانیکی هیوندا را می توانید از طریق مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین تهیه نمائید. بیل مکانیکی دارای باکت در ابعاد کوچک و عمیق است که امکان حفاری عمیق زمین را برای اپراتور دستگاه فراهم می آورد. بدین ترتیب در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمان سازی متفاوت می توانید شاهد به کارگیری بیل مکانیکی هیوندا در ظرفیت های مختلف باشید. هم اکنون از طریق فروشگاه سرویس قطعه، می توانید جهت خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا هر یک از لوازم یدکی مورد نظر خود را استعلام نموده و سپس تهیه فرمائید.

خرید قطعات کابین انواع بیل مکانیکی هیوندا

از دیگر قسمت های اصلی بیل، کابین راننده است که متشکل از تجهیزات متعددی می باشد که هر کدام از آنها در هدایت و کنترل بیل مکانیکی مؤثر هستند. در نتیجه با مشاهدۀ اختلال کوچک در بخش های مختلف بیل، می بایست در اولین فرصت نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات بیل مکانیکی هیوندا اقدام نمایند. کنترل کننده های اصلی، ROPS، مخزن سوخت، موتور، مخازن سیالات هیدرولیک، شیر کنترل اصلی و وزنه تعادل برخی از اجزای اصلی کابین بیل مکانیکی به شمار می روند که حفظ و نگهداری هر کدام از آنها بر عملکرد بیل تأثیرگذار می باشد.

موتور به عنوان قلب بیل مکانیکی به شمار می رود که در نزدیکی کابین قرار گرفته می شود. به همین دلیل دسترسی به این قطعه، برای تعمیر و نگهداری آسان است و از سوخت دیزل برای روشن کردن بیل مکانیکی استفاده می نمایند. از طریق کابین بیل، به سهولت می توان کنترل اولیه و اصلی بیل منجمله مکانیزم های فرمان، اقدامات ایمنی و ... را انجام داد. در صورت مشاهدۀ اختلال در بخش کابین راننده، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه نسبت به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا با تضمین اورجینال بودن و قیمت اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()