شستشوی نمای ساختمان یکی از روش های مؤثر برای کاهش هزینه های نگهداری از ساختمان محسوب می گردد. از این رو بایستی در اولین فرصت نسبت به این موضوع اقدام نمائید. اگر در پی استفاده از چنین امکاناتی هستید، آگاهی داشتن نسبت به دلایل و روش های اجرای شستشوی نمای ساختمان بی ضرر خواهد بود. بنابراین توصیه بر این داریم که بتوانید سطح آگاهی خود را نسبت به چنین خدمات ساختمانی ارتقاء دهید و با اجرای به موقع آنها، همچنان جلوه و زیبایی نمای ساختمان را همچون روزهای ابتدایی حفظ نمائید. بدون درنگ، گروه کار در ارتفاع نماروز قادر به اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان با رعایت کلیۀ نکات ایمنی می باشند. این مجموعۀ معتبر متشکل از نیروی انسانی مجرب و حرفه ای است، در نتیجه به روش های مختلف، قادر به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی، آب بندی نمای ساختمان، نقاشی نما، نصب پیج و رولپلاک سنگ نما، نصب توری مرغی و ... می باشند.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت

از آنجایی که تنوع مصالح ساختمانی به کار رفته در نما افزایش یافته است، به همین دلیل شیوۀ شستشوی نمای ساختمان با مصالح صیقلی نسبت به مصالح غیر صیقلی متفاوت انجام می پذیرد. بدیهی است، یک نیروی کار ماهر متناسب با تسلطی که نسبت به فعالیت تخصصی خود دارد، متناسب با نوع مصالح به کار رفته در نمای ساختمان، بهترین روش نماشویی را انتخاب می نمایند.  خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  از طریق این مجموعه ارائه می شود. 

جهت شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه که دارای سطح صیقلی هستند، مناسب ترین روش نماشویی، استفاده از دستمال، تی و مواد شوینده می باشد. این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان سیمانی، سنگ و آجر که دارای سطح غیر صیقلی هستند، متناسب با نوع و میزان جرم و میزان غیر صیقلی بودن سطوح مصالح ساختمانی می توان از دستگاه واترجت و یا سند بلاست استفاده نمود چون با پاشش قوی آب، می تواند شرایط مناسبی را برای پاک کردن جرم ها و آلودگی از سطوح فراهم آورد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()