پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از روش های مؤثری است که مالکین ساختمان های سنگ نما، برای جلوگیری از سقوط مصالح نما انجام می دهند. بدیهی است در گذر زمان، عوامل متعددی پیش آید که شرایطی را برای شکستگی و سقوط سنگ نمای ساختمان بوجود آورد. بنابراین بایستی اقدام مناسبی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند صورت بگیرد. با توجه به اینکه تکه های سنگ با استفاده از ملات و مواد مخصوص بر روی دیوار چسبانده می شود، جهت پیشگیری از سقوط تکه های ترک خورده و یا سست سنگ، می توان از پیچ و رولپلاک در ابعاد متفاوت استفاده نمود که ارتباط مستقیم با میزان ضخامت سنگ دارد. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و بدون داربست نیز امکان پذیر می باشد و گروه کار در ارتفاع نماروز با امکانات تخصصی که در اختیار دارند، قادر به ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان و چنین خدمات ساختمانی می باشند.

بررسی و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

با اجرای به موقع پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، می توانید از خسارت های سنگینی که ممکن است با سهل انگاری با آن رو به رو شوید، جلوگیری نمائید. ضمن آنکه نسبت به هزینۀ بازسازی نمای ساختمان بسیار مقرون به صرفه می باشد. با اقدامات این چنینی می توانید بهترین شرایط را برای حفظ و نگهداری از بنا فراهم آورید.

اجرای ناصحیح اسکوپ سنگ، عدم رعایت اصول اولیه هنگام بندکشی نما و بلایای طبیعی منجمله زمین لرزه برخی از موارد و عواملی هستند که شرایط را برای سست شدن سنگ نمای ساختمان فراهم می آورند. خدمات آب بندی نمای ساختمان و انواع خدمات نما توسط این مجموعه ارائه می شود. 

بنابراین با بررسی وضعیت سنگ های نمای ساختمان، به موقع می توانید، با نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، مانع از سقوط اجسام مصالح نما بر روی زمین گردید. همانطور که می دانید، عدم توجه به چنین اتفاقاتی، می تواند خسارت مالی و همچنین جانی غیر قابل جبران به دنبال داشته باشد. در نتیجه جهت بررسی سنگ نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می توانید از نیروی متخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 

      گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()