شیوۀ تولید نایلون حباب دار بسیار ساده است و تنها نیا به استفاده از دستگاه های مخصوص دارد که امکان ایجاد لایۀ حباب های هوا را در لایۀ میانی این نوع پلاستیک فراهم آورد. مهمترین ویژگی نایلون حبابدار، این است که دارای قابلیت ضربه گیری می باشد و این چنین می توان از ورود ضربات شدید به اقلام بسته بندی شده جلوگیری نمود. توسط دستگاه های مخصوص، نایلون های حبابدار دو بعدی و سه بعدی تولید می شوند. این چنین توانسته اند موفق به تولید پلاستیک با کیفیت بالا گردند. تولید نایلون حبابدار به صورت دو لایه، سه لایه، پنج لایه و بیشتر صورت می پذیرد و این چنین توانسته اند مقاومت این نوع پلاستیک را دو چندان نمایند. دریا پلاستیک بر حسب نیاز صنایع مختلف، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک با مواد اولیۀ مرغوب و درجه یک گردند. در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار در ابعاد سفارشی می توانید با دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

خرید نایلون حبابدار در ابعاد و ضخامت سفارشی

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی اقلام با حساسیت بالا و قابل شکستنی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا، جهت بسته بندی محصولات در صنایع تولید لوازم و تجهیزات روشنایی، همچنین تجهیزات الکترونیکی، شاهد به کارگیری نایلون حبابدار ضربه گیر هستیم. فروش نایلون حبابدار با ضخامت متفاوت صورت می پذیرد، بدین ترتیب بر این موضوع مهم تأکید داریم که می توانید متناسب با هر نوع کالایی در ابعاد متفاوت، جهت بسته بندی ایمن اقلام، از مزایای این نوع پلاستیک بهره مند گردید.

بالشتک های هوا که در طراحی پلاستیک حبابدار ایجاد می کنند، همچون ضربه گیر عمل نموده و این چنین توانسته اند دوام آن را دو چندان نمایند. اهمیت دادن به نوع بسته بندی، می تواند شرایط مناسبی را برای جلوگیری از ورود ضربات شدید به کالاها فراهم می آورد. لازم به ذکر است که از مزایای نایلون حبابدار چاپدار دو لایه برای بسته بندی اقلام و اثاثیه در اسباب کشی نیز استفاده می شود. 

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()