پیچ و رولپلاک سنگ نما لازمۀ استحکام بخشیدن مصالح نمای ساختمانی می باشد. از گذشته تا کنون در طراحی نمای ساختمان از سنگ استفاده می شود چون دارای جلوۀ خاصی است. جهت نصب سنگ بر روی دیوار، از متریال مخصوص استفاده می شود که شیوۀ اسکوپ کاری بایستی به درستی صورت بپذیرد. با توجه به اینکه نسبت به گذشته از سنگ های بزرگ تر در طراحی نما استفاده می شود، اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما از اهمیت بیشتری برخوردار است. بدین ترتیب می توانند از سقوط تکه های سنگ نما بر روی زمین، به طور ناگهانی جلوگیری نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، قادر به ارائه خدمات ساختمانی منجمله خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب و بدون داربست می باشند.

نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما در مدت زمان کوتاه

به طرق مختلف می توان اجرای نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام داد چون متناسب با سبک طراحی نمای ساختمان، بایستی روش ایمن و مناسب تری برای دسترسی داشتن به قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده نمایند. امروزه ساختمان های قدیمی و همچنین نوساز را می توانید ملاحظه نمائید که متأسفانه مصالح سنگ نما دچار ترک خوردگی شده اند. این مسئله باعث سقوط سنگ های نما می گردد. لذا جهت جلوگیری از این اتفاق، بایستی از سوی افراد متخصص، قسمت های مختلف نمای ساختمان بررسی شود و در صورت لزوم، هر چه زودتر نسبت به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما اقدام نمود.

با توجه به اینکه نوع سنگ هایی که در اجرای نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نوع پیچ و رولپلاکی که به کار می رود، متفاوت تعیین می گردد. بنابراین هزینۀ پیچ و رولپلاک سنگ نما و شستشوی نمای ساختمان متفاوت از یکدیگر تعیین می گردد که بایستی جهت محاسبۀ آن، کارشناس مربوطه، بخش های مختلف سنگ نمای ساختمان را بررسی نمایند. در این صورت راحت تر می توانند نسبت به شیوۀ صحیح اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان تصمیم بگیرند.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()