پنل دوش حمام از مهمترین تجهیزاتی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه پنل های دوش حمام با آب سر و کار دارند، بایستی از متریال با کیفیت و مقاوم ساخته شوند. عمدتاً جهت ساخت انواع شیرآلات منجمله انواع پنل دوش حمام از آلیاژ برنج بهره گرفته می شود چون مقاومت لازم در برابر خوردگی و اکسیداسیون را دارد. اغلب در فرآیند ساخت شیرآلات این چنینی، از کروم برای آبکاری قطعات فولادی استفاده می شود. فروشگاه علائدین در حوزۀ فروش تجهیزات ساختمانی، قادر به فروش پنل دوش حمام و کابین روشویی در طرح های متنوع و شیک می باشند.

خرید پنل دوش حمام در ابعاد متفاوت

در حال حاضر انواع شاور پنل دوش حمام از ارتفاع 150 الی 200 سانتی متر با عرض 25 الی 35 سانتی متر ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با متراژ فضای سرویس بهداشتی، به سهولت قادر به انتخاب پنل دوش حمام در ابعاد و طرح های متنوع خواهید بود. لازم به ذکر است که طراحی نحوۀ ریزش آب در ساخت پنل دوش حمام به حالت های متفاوت صورت می گیرد که عبارتند از :

  • دو حالته
  • سه حالته
  • چهار حالته
  • پنج حالته
  • حالت آبشاری یا خطی

لازم به ذکر است که تعدد آپشن و امکانات در طراحی چنین تجهیزاتی، می تواند قیمت آنها را افزایش دهد. با این تفاسیر، قیمت پنل دوش حمام بر اساس جنس، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، قادر به خرید پنل دوش حمام با قیمت ارزان و گران خواهید بود. با انتخاب مناسب این قطعه، متفاوت، نسبت به گذشته می توانید از حمام کردن لذت ببرید و تجربۀ متفاوتی برای شما به ارمغان می آورد. جهت اطلاع از قیمت پنل دوش حمام می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید. از طریق این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانید خرید انواع تجهیزات ساختمانی همچون  خرید کابین روشویی ،کاسه روشویی، پنل دوش حمام، شیرآلات ساختمانی و ... را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328     

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053    

 تلگرام: 09121505053     

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()