با توجه به فضای کوچکی که برای سرویس های بهداشتی در نظر می گیرند، نوع تجهیزات ساختمانی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است. کاسه روشویی یکی از وسایل مهم و کاربردی است که در محیط های سرویس بهداشتی قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در نمای دکوراسیون داخلی وجود دارد، می توانید طرح های متنوعی از این محصول را تهیه نمائید. فروش کاسه روشویی بر اساس جنس و طرح در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب با بررسی تمام جوانب کار، راحت تر از گذشته می توانید تجهیزات ساختمانی را از طریق مراکز معتبری همچون فروشگاه علائدین خریداری نمائید. فروش کاسه روشویی و پنل دوش حمام در طرح های متنوع، به افراد کمک می کند که به سهولت بتوانند محصول با کیفیتی را متناسب با طرح مورد پسند خود خریداری نمایند.

خرید کاسه روشویی با کیفیت و شیک

در این بخش شما را با انواع کاسه روشویی آشنا می سازیم که عبارتند از : کاسه روشویی پایه دار، کاسه روشویی دیواری، کاسه روشویی کابینت دار، کاسه روشویی بدون کابینت، کاسه روشویی سرهم و ... می باشند. بدین ترتیب متناسب با محیطی که در اختیار دارید و قصد قرار دادن کاسه روشویی را دارید، می توانید اقدام به خرید محصول با کیفیت نمائید. کاسه روشویی از نظر جنس و متریال تشکیل دهنده نیز در دسته بندی متفاوت همچون کاسه روشویی سنگی، کاسه روشویی چینی، کاسه روشویی سرامیکی و کاسه روشویی چوبی قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب با ملاک قرار دادن میزان متراژ فضای خالی، قیمت، سلیقۀ شخصی و ترکیب رنگبندی که در نمای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته شده است، می توانید بهترین کاسه روشویی را خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت انتخاب و خرید پنل دوش حمام و کاسه روشویی و سایر تجهیزات ساختمانی منجمله کابینت روشویی، پنل دوش حمام و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

  فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328     

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053    

 تلگرام: 09121505053     

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()