کابین روشویی از جمله تجهیزات ساختمانی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در صورت تمایل به خرید کابین روشویی بایستی یک سری فاکتورهای مهم و اساسی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال بایستی محل باز و بسته کردن درب ورودی سرویس بهداشتی را مد نظر قرار دهید و سپس متناسب با فضای دکوراسیون می توانید بهترین کابین روشویی را تهیه نمائید. فروشگاه علائدین متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند امکان خرید کابین روشویی مدرن و کلاسیک را برای مشتریان فراهم نمایند.

انواع کابین روشویی

اگر علاقه مند به فضای دکوراسیون خلوت و ساده هستید، کابین روشویی مدرن می تواند گزینۀ مناسبی برای شما محسوب گردد. البته کابین روشویی دیواری نسبت به کابین روشویی پایه دار بیشتر تناسب و هارمونی با سبک دکوراسیون مدرن و امروزی دارد. نکتۀ مهم دیگری که بایستی هنگام خرید کابین روشویی در نظر بگیرید، این است که جنس یراق آلات حائز اهمیت می باشد. کابین روشویی با جنس پی وی سی در طرح های ساده و کلاسیک ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون سالن بهداشتی می توانید نسبت به خرید کابین روشویی کلاسیک و مدرن اقدام نمائید.

در طراحی کابین روشویی کلاسیک بیشتر به جزئیات آن پرداخته می شود و دارای کنده کاری و تزئیناتی در قسمت های مختلف آن می باشد. در صورت تمایل می توانید از طرح های کابین روشویی دیواری برای تزئین نمای داخلی سالن بهداشتی استفاده نمائید. با توجه به مطالبی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، به سهولت متناسب با هزینه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به  خرید کاسه روشویی و کابین روشویی ارزان و گران قیمت اقدام نمائید. از متریال متفاوت برای تولید کابین روشویی استفاده می شوند که می توانید در سطح بازار کابین روشویی با کیفیتی را تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید کابین روشویی، کاسه روشویی و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

  فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328     

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053    

 تلگرام: 09121505053     

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()