فاکتور مهمی که در طراحی دکوراسیون داخلی حائز اهمیت می باشد، حفظ جلوه های بصری است که می توان تنها با نصب پوستر دیواری آن را انجام داد. پوستر دیواری حیوانات یکی از سبک های طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش می باشد چون سبک طراحی و چاپ چنین محصولاتی نسبت به محصولات قدیمی تغییرات چشمگیری نموده است. در گذشته کاغذ دیواری تنها با طرح های ساده و گل چاپ می شدند ولی امروزه با استفاده از برنامه های گرافیکی پیشرفته و دستگاه های چاپ پیشرفته، توانسته اند امکان تبدیل تصاویر را به پوستر دیواری فراهم آورند. این چنین در لیست محصولات دیوارپوش می توانید آلبوم های متنوعی از پوستر دیواری حیوانات را تهیه نمائید. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز فروش در حوزۀ محصولات دیوارپوش، توانسته اند موفق به فروش پوستر دیواری حیوانات ، سه بعدی، گل، مناظر طبیعی و ... گردند.

خرید پوستر دیواری حیوانات با روکش وینیل

در حال حاضر پوستر دیواری حیوانات را می توانید در طرح های متنوع تهیه نمائید و این چنین تغییرات چشمگیری می توانید در گوشه و کنار نمای داخلی ساختمان بوجود آورید. پوستر دیواری از تنوع بالایی برخوردار است که از نظر طرح، رنگ و جنس نسبت به یکدیگر تفاوت دارند. بدین ترتیب در دسته بندی های متفاوت می توانید طرح های متنوعی از پوستر دیواری را تهیه نمائید که می تواند زیبایی خاصی به نمای دکوراسیون داخلی ببخشد.

جهت طراحی و چاپ پوستر دیواری حیوانات از کاغذهای مخصوص بهره گرفته می شود. هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش پوستر دیواری پارچه ای، پوستر دیواری کاغذی، پوستر دیواری برجسته یا سه بعدی و پوستر دیواری با روکش وینیل می باشیم که دارای تصاویر متفاوت می باشند. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون منزل و سلیقۀ شخصی می توانید اقدام به  خرید پوستر دیواری حیوانات در ابعاد و طرح های متنوع نمائید. جهت بررسی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()