کاغذ دیواری از اولین محصولات دیوارپوش از جنس کاغذ به شمار می رود که می توانید در ابعاد دلخواه به صورت آماده و یا سفارشی خریداری نمائید. کافی است ابعاد دیوار (عرض و ارتفاع) را اندازه گیری نمائید و آن را در زمان خرید حضوری و یا آنلاین به فروشندگان مطرح نمائید. البته یک نکتۀ مهم در انتخاب و خرید کاغذ دیواری وجود دارد و آن، مد نظر قرار دادن چند سانتی متر ابعاد اضافی از ابعاد اصلی است. چرا که برخی از تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی کامل می باشند و به همین دلیل ، مد نظر قرار ندادن این نکته، می تواند باعث ناقص شدن تصویر بر روی کاغذ دیواری گردد. فروشگاه دیوار دکور سال های متوالی است که در زمینۀ تأمین و فروش محصولات دیوارپوش متمرکز می باشد و این چنین توانسته اند روز به روز بر تنوع محصولات کاغذ دیواری افزوده و بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را جلب نمایند.

معرفی انواع کاغذ دیواری

در حال حاضر با مراجعه به مراکز معتبر، در طرح و جنس های متفاوت می توانید محصول کاغذ دیواری مورد نظر خود را سفارش دهید. کاغذ دیواری پارچه ای، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری کاغذی و کاغذ دیواری نقش برجسته از جمله انواع کاغذ دیواری رایج در بازار به شمار می روند. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن نوع کاربری که محل نصب این محصول دیوارپوش دارد، می توانید در طرح و ابعاد متفاوت، اقدام به خرید کاغذ دیواری ساده و یا سه بعدی نمائید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید دسترسی بیشتری به کلیۀ محصولات فروشگاه خواهید داشت و راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و  خرید پوستر دیواری را با قیمت مناسب نهایی نمائید. لذا توسط این مجموعۀ معتبر، به صورت آنلاین، پس از مقایسۀ محصولات نسبت به یکدیگر، سفارش خود را ثبت می نمائید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()