عوامل متعددی در پیدایش آموزش از راه دور در ایران وجود دارد که در ادامۀ این مقاله تلاش داریم بدان بپردازیم. نیاز روز افزون و گسترده به آموزش، شرایطی را بوجود آورده که افراد به دنبال استفادۀ بهینه از موقعیت های پیش روی خود می باشند. از دیگر مزایای بهره مندی از سیستم آموزش از راه دور، افزایش پوشش تحصیلی و تأمین سیستم آموزش مادام العمر می باشد. وجود انواع محدودیت و ممنوعیت برای عموم افراد، ممکن است شرایطی را برای ترک تحصیل اجباری و یا اختیاری بوجود آورد و به نوعی دانش آموز نتواند حضوری فیزیکی در مدرسه داشته باشد. لذا جهت جلوگیری از این اتفاق، می توان از سیستم آموزش از راه دور که توسط مدرسه آنلاین به افراد ارائه داده می شود. بهره برد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مفتخر است که به عنوان یکی از اولین مدرسه های آنلاین در ایران، همچنان به فعالیت خدمات آموزش از راه دور ادامه می دهد.

مزیت خدمات آموزش از راه دور

این چنین می توانید متناسب با عملکردی که دارید، از بهترین دوره آموزش مجازی برای ارتقاء تحصیلی خود استفاده نمائید. بدیهی است سیستم آموزش سنتی، همچنان از سوی عموم افراد پذیرفته می باشد ولی با پیشرفت فناوری، قطعاً مسیر آموزش برای افراد نسبت به گذشته هموارتر خواهد بود. به همین دلیل سیستم آموزش از راه دور برای افراد روشی مؤثر برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف به شمار می رود.

نارسایی سیستم آموزش سنتی رایج در سطح کشور، پوشش کاملی ندارد و ناتوانی مطلقی را در خارج کشور بوجود می آورد. بدین ترتیب شاهد استقبال از سیستم آموزش مجازی در ایران هستیم و تنها برخی از مدارس در این حوزه فعالیت دارند و می توانند ساز و کارهای مهندسی سیستم آموزش از راه دور را پیاده سازی نمایند. در دهۀ اخیر، بیشتر از خدمات سیستم آموزش از راه دور بهره می گیرند و این چنین سال های متوالی است که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به فعالیت خود ادامه می دهند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()