سی بی سی تی دندان نوعی شیوۀ تصویربرداری دندان محسوب می شود که در راستای تشخیص و درمان بیماری های مرتبط به دهان و دندان صورت می پذیرد. با توجه به اینکه داخل دهان از بافت های نرم و سخت تشکیل شده است، یک دندانپزشک به سهولت نمی تواند مشکلات بوجود آمده برای بیمار را تشخیص دهد. در همین راستا، تکنولوژی بوجود آمده در این حوزه، توانسته شرایط مناسبی را برای دندانپزشکان فراهم آورد و این چنین بتوانند مسیر تشخیص و درمان مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان را مرتفع سازند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چندین سال است که با تجهیز نمودن مجموعه به تجهیزات پیشرفته، توانسته اند موفق به ارائه  خدمات سی بی سی تی دندان CBCT، CT SCAN دندان و ... گردند.

در حال حاضر امکان اجرای   خدمات سی تی اسکن دندان  و  سی بی سی تی دندان تنها توسط برخی از مراکز رادیولوژی قابل انجام می باشد چون نیاز به استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته است.

مزایای انجام سی بی سی تی دندان

اهداف اصلی از تجویز تصویربرداری سی بی سی تی دندان ، این است که می توان یک مدل آناتومیکی دقیق، با جزئیات را از بافت های نرم و سخت صورت ثبت نمود. بنابراین یک دندانپزشک با رویت نمودن آن، راحت تر می تواند به عمق فاجعه و صدمات بوجود آمده در قسمت های مختلف دندان پی ببرد. جهت تشخیص، ارزیابی و آنالیز ارتودنسی دندان ها، بررسی ساختارهای حیاتی همچون کانال های عصبی، وضعیت سینوس در ماگزیلا، طراحی قرار دادن ایمپلنت های دندانی، جراحی دندان های نهفته و اضافی، وضعیت قرارگیری ریشه های دندان مجاور، بررسی عرض استخوان آلوئول، تشخیص پوسیدگی های دندانی، بررسی وضعیت بیماری مفصلی دژنراتیو، آنومالی های تکاملی کندیل، ارزیابی وضعیت بیماری های فکین، دندان های اضافی و ... از نتایج تکنولوژی سی بی سی تی دندان بهره می گیرند. این چنین می توانند روند درمان بسیاری از بیماری های دندانی را کاهش دهند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()