مراکز واحد گشت در راستای رفاه حال مشتریان، توانسته اند اقدام به تهیۀ ناوگان اتوبوس با برندهای معتبر و ظرفیت های متفاوت نمایند. این چنین قادر به ارائه خدمات سرویس اتوبوس دربستی می باشند. ارگان های دولتی و خصوصی به صورت مجزا می توانند به منظور تهیۀ سرویس دربستی کارکنان از طریق واحد گشت، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. چنین مجموعه هایی جهت رفاه حال مشتریان و ارتقاء کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، از رانندگان مجرب، متعهد و خوش برخورد استفاده می کنند. بدین ترتیب می توانند بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را فراهم آورند. قطعاً کیفیت خدمات واحد گشت که دریافت می کنید، بر روی دوام و ماندگاری فعالیت آن مجموعه تأثیرگذار خواهد بود.

بهترین واحد گشت

واحد گشت تهران با اتکاء بر رانندگان حرفه ای و اتوبوس های درجه یک و معمولی با ظرفیت صندلی متفاوت، همواره بهترین خدمات را ارائه می دهند. جهت اطلاع از هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی می توانید با دفتر مجموعه تماس حاصل فرمائید. در واقع عواملی منجمله مدل اتوبوس، تعداد صندلی و ظرفیت آن، مدت زمان اجاره و میزان مسافت بر حسب کیلومتر بر ساعت بر روی قیمت کرایه اتوبوس دربستی در واحد گشت تأثیر می گذارند. بدین ترتیب نمی توان به طور مشخص، هزینۀ معینی را برای شما مشخص نمود.

مدارس، هتل ها، مراکز تفریحی و گردشگری، آژانس های توریستی، برگزارکنندگان مراسم خاکسپاری و تشریفات، شرکت ها، کارخانجات، مساجد، برگزارکنندگان همایش و کنفرانس، باشگاه ها، فرودگاه ها و ... جهت اجاره اتوبوس دربستی می توانند از خدمات حرفه ای واحد گشت بهره مند گردند. چنین مجموعه هایی به دلیل سابقۀ فعالیتی که در حوزۀ حمل و نقل و ایاب و ذهاب دارند، می توانند بهترین خدمات را به مشتریان خود در سطح شهر ارائه دهند. از طریق واحد گشت می توانید درخواست اجاره اتوبوس دربستی برای تردد خارج از شهر داشته باشید که البته بستگی به سیستم مدیریت آن مجموعۀ معتبر دارد.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()