قطعات لودر کوماتسو شامل لوازم یدکی متعددی می گردد که در ادامۀ پست برخی از آنها را برای شما معرفی خواهیم نمود. در این صورت بیشتر به اهمیت جایگزینی و خرید قطعات لودر کوماتسو پی می برید. موتور و سیستم هیدرولیک بخش اصلی از لودر را به خود اختصاص می دهد و بدین ترتیب از سوی راننده حفظ و نگهداری از این قسمت مهم و اساسی می باشد.

اگر به دنبال تعمیر لودرهای کوماتسو می باشید و متأسفانه نیاز به تعویض برخی از قطعات لودر کوماتسو دارید. توصیه بر این داریم، به مراکز معتبر و با سابقه برای خرید انواع قطعات مانند   خرید قطعات لودر کوماتسو مراجعه نمائید. در این صورت با اطمینان، می توانید قطعات اورجینال را خریداری نمائید. فروشگاه سرویس قطعه با سالها کسب تجربه در حوزۀ فروش قطعات ماشین های سنگین، قادر به برآورده کردن نیاز صنایع مختلف می باشند.

در واقع مجموعه هایی که مالک ماشین آلات سنگین کوماتسو می باشند، به سهولت می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر، هر یک از قطعات لودر کوماتسو را استعلام نمایند.

معرفی قطعات اتاق کابین لودر کوماتسو

با توجه به اینکه تعداد ماشین آلات سنگین در سطح کشور اندک است و تنها برخی از افراد و صاحبان کسب و کار نیاز به تهیۀ این دسته از تجهیزات می باشند، قطعاً رایج بودن قطعات لودر کوماتسو می تواند باعث کاهش قیمت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو گردد. ضمن آنکه افراد راحت تر می توانند لودر را به حالت اولیۀ خود بازگردانند. بنابراین به سهولت می توانید هر یک از قطعات ماشین آلات سنگین را از طریق چنین مراکز معتبری تهیه نمائید. کابین و دستگاه های اپراتور شامل جوی استیک ها، ساعت شمار، پدال های پایی، چراغ چک دوره ای دستگاه، چراغ های هشدار دهنده، آینه، مانیتورهای تعیین وضعیت، دستگیره ها، پله و ... برخی از قطعات اختصاصی در اتاق کابین راننده به شمار می روند که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، موجود بودن هر یک از آنها را استعلام نمائید و در صورت لزوم با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()