رادیولوژی دندان اولین و تنها گزینه برای تصویربرداری از نواحی فک، صورت و دندان ها می باشد. از روش های اصلی رادیولوژی دندان می توان به رادیولوژی داخل دهانی و خارجی دهانی اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با انواع رادیولوژی دندان آشنا سازیم تا در صورت لزوم، بتوانید از مزیت چنین سیستم هایی بهره مند گردید. خدمات رادیولوژی دندان ، رادیولوژی پانورامیک، رادیوگرافی سفالومتری، رادیولوژی مخروطی، رادیولوژی توموگرافی، رادیولوژی سیالوگرافی، رادیوگرافی دیجیتالی، ام آر آی و سی تی اسکن استاندارد به عنوان روش های اصلی در اجرای رادیولوژی دندان خارج دهانی شناخته می شوند.

اجرای فوری رادیولوژی دندان با تجهیزات پیشرفته

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تجهیزات حرفه ای که در اختیار دارند، قادر به ارائه برخی از روش های رادیولوژی دندان داخل دهانی و خارج دهانی هستند. بدین ترتیب بدون دغدغه و نگرانی، در منطقۀ تهران می توانید با رزرو اینترنتی نوبت، در مدت زمان کوتاهی نسبت به تصویربرداری دندان، منطبق بر تجویز دندانپزشک انجام دهید. با توجه به اینکه دهان از بافت نرم و سخت تشکیل شده است، امکان بررسی قسمت های مختلف دهان و دندان برای دندانپزشک میسر نیست. بنابراین تجویز روش های مؤثر رادیولوژی دندان، می تواند بهترین راهکار برای تشخیص و در نهایت درمان مشکلات و اختلالات بوجود امده در ناحیۀ دهان و دندان می باشد.

هزینۀ  خدمات سی تی اسکن دندان و رادیولوژی دندان بر اساس تعرفه های مشخص تعیین می گردد. بدین ترتیب با اطمینان می توانید نسبت به اجرای رادیوگرافی، سی تی اسکن دندان و ... به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. با توجه به پیشرفتی که در حوزۀ ساخت تجهیزات و دستگاه های رادیولوژی دندان شاهد هستیم، با آسودگی خاطر می توانید با صرف کمترین هزینه از امکانات مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در ایران بهره مند گردید.

   مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()