تخت دو طبقه یکی دیگر از مدل های پرفروش تخت خواب محسوب می شود. علت نامگذاری این مدل سرویس خواب، طراحی و ساخت دو تخت یک نفره بر روی یکدیگر می باشد و هدف از ساخت آن، استفادۀ بهینه از فضای اتاق است. با استفاده از تخت دو طبقه، می توان به بهترین شکل ممکن از فضای موجود استفاده نمود چون چندین سال است که شاهد گسترش آپارتمان های کوچک هستیم. این مسئله باعث گردیده تا والدین نتوانند برای هر کدام از فرزندان، اتاق شخصی اختصاص دهند. در این صورت خرید تخت دو طبقه می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. فروشگاه بهسازان چوب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، در فهرست سرویس خواب، مدل های متنوعی از انواع تخت دو طبقه و تخت دو نفره را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

خرید تخت دو طبقه بزرگسال و کودک

در این صورت بدون دغدغه می توانند بهترین محصول و سرویس خواب را والدین برای کودکان خود خریداری نمایند. البته امکان خرید تخت دو طبقه بزرگسال برای عموم مشتریان فراهم می باشد. با استفاده از امکانات مناسب به سهولت می توانید سطح رفاه زندگی خود را بهبود ببخشید. در این صورت از فضای موجود به بهترین شکل ممکن می توانید استفاده نمائید و به نوعی متناسب با نیاز فرزندتان، بتوانید تختخواب جداگانه سفارش دهید. اگر در انتخاب مدل سرویس خواب دو طبقه تردید دارید، می توانید متناسب با بودجه و توان مالی، اقدام به خرید تخت دو نفره  و تخت دو طبقه چوبی و یا فلزی نمائید.

هر کدام از آنها را می توانید در طرح های متنوع ملاحظه نمائید که توسط تولید کنندگان به بازار مصرف عرضه می شوند. بدین ترتیب اگر از آن جمله افرای هستید که در پی تأمین تخت دو طبقه نوجوان و یا بزرگسال می باشید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. این مجموعۀ معتبر مبتنی بر نیاز شما مشتریان گرامی، بهترین محصولات سرویس خواب و تخت دو نفره را عرضه می نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()