امروزه افراد زیادی در عرصۀ تولید و فروش زغال فعالیت می کنند که توانسته اند بر حسب نیاز مصرف کنندگان، مدل های متنوعی از زغال منجمله زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلم، زغال لیمو سفره خانه ای و ... را تولید و روانۀ بازار نمایند. در حال حاضر دسترسی به چوب خشک برای عموم افراد در سطح شهر غیر ممکن می باشد و به همین دلیل جهت درست کردن آتش، زغال می تواند بهترین گزینه برای چنین مصارفی محسوب گردد. در فرآیند تولید زغال لیمو سکه ای و هر محصول دیگری در این دسته بندی، میزان کیفیت چوب و فرآیند تولید از نکات مهم به شمار می روند. جهت خرید زغال لیمو سکه ای با کیفیت می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

خرید زغال لیمو سکه ای درجه یک

. از این رو شاهد فروش زغال سکه ای با کیفیت های مختلف در سطح بازار هستیم و خریداران بایستی هنگام خرید زغال، نگاه دقیق بر روی مشخصات فنی این محصول داشته باشند. از مشخصه و ویژگی های بارز زغال لیمو سکه ای و زغال لیمو سفره خانه ای مرغوب می توان به دوام بالای آن، تولید حرارت بالا، عدم تولید دود و گاز سمی، بدون جرقه بودن و تولید کمترین خاکستر اشاره نمود.

با تعدد مصارف زغال لیمو سکه ای، افراد زیادی تمایل به خرید زغال دارند و به همین دلیل با بررسی ویژگی های ظاهری این محصول، می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های بارز زغال لیمو سکه ای می توان به فرآیند آرام سوختن آن اشاره نمود که در این صورت مدت زمان بیشتری می توانید از حرارت و گرمای این زغال بهره مند گردید. ظاهر براق و تکه های یکپارچه و بدون ترک از دیگر موارد مهمی هستند که هنگام بررسی کیفیت زغال لیمو سکه ای درجه یک بایستی مورد توجه قرار گرفته شود. فروش زغال لیمو سفره خانه ای از طریق سایت انجام می گیرد. 

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()