متناسب با هر فضای دکوراسیون داخلی می توانید از تنوع طرح محصولات پوستر دیواری یک تکه استفاده نمائید چون تولید کنندگان توانسته اند با دستگاه های چاپ پیشرفته، طرح های متنوعی را بر روی این دسته از محصولات دیوارپوش چاپ نمایند. اگر به دنبال ایجاد تحول در محیط دکوراسیون منزل هستید، از طرح های متنوع پوستر و کاغذ دیواری می توانید استفاده نمائید. از دیرباز تا کنون افراد زیادی هستند که علاقه مند به محصولات دکوراتیو برای تزئین دکوراسیون داخلی می باشند. فروش پوستر دیواری یک تکه را می توانید در طرح های مدرن و کلاسیک در لیست محصولات فروشگاه دیوار دکور ملاحظه نمائید.

خرید پوستر دیواری یک تکه برای سالن پذیرایی

پوستر به طور کلی از پوشانندگی بالایی برخوردار است و به همین دلیل یکی از انتخاب های اصلی برای طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون، با انتخاب پوستر دیواری یک تکه در رنگبندی تیره و روشن می توانید به طور مستقیم بر روی میزان مساحت محیط تأثیر بگذارید. قطعاً برخی از تصاویر پوستر دیواری یک تکه سه بعدی می تواند برای شما تداعی کنندۀ یک محیط بزرگ باشد. به عنوان مثال نصب پوستر دیواری یک تکه طرح راهرو سه بعدی با ترکیب رنگبندی روشن سفید و خاکستری، جلوۀ خاصی به دکوراسیون داخل سالن پذیرایی و یا راهرو می بخشد.

بنابراین پیش از خرید پوستر دیواری نوع سه بعدی یک تکه می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات، راحت تر از مراجعۀ حضوری می توانید انتخاب خود را انجام دهید. قیمت پوستر دیواری یک تکه بر اساس جنس کاغذ، ویژگی و ابعاد آن تعیین می گردد. بنابراین طرفداران این محصول دیوارپوش، با مد نظر قرار دادن مساحت مورد نظر، می توانند نسبت به خرید اینترنتی پوستر دیواری یک تکه سه بعدی و یا ساده تصمیم بگیریند.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()