فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار می روند که توانسته اند به منظور جلب رضایت مشتریان، موفق به فروش لوازم دکوراسیون داخلی مانند  فروش پوستر دیواری پتینه در لیست محصولات دیوارپوش گردند. با توجه به تنوع بالای محصولات دیوارپوش، هنگام خرید پوستر دیواری پتینه بایستی به میزان کیفیت کاغذ پوستر توجه نمائید. امروزه بیش از گذشته شاهد به کارگیری محصولات دیوارپوش در فضای دکوراسیون منزل هستیم چون از دوام و کیفیت بالا برخوردار هستند. متناسب با هر چیدمان دکوراسیون داخلی، می توانید طرح مناسبی از پوسترهای دیواری پتینه را خریداری نمائید. پوستر به دلیل لایۀ PVC که از آن برخوردار است، قابلیت نظافت آن با استفاده از دستمال مرطوب فراهم می باشد.

خرید پوستر دیواری قابل شستشو

اگر تمایل به تغییر فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها هستید، نصب پوستر دیواری پتینه در طرح کلاسیک می تواند فضای دکوراسیون را قدیمی جلوه دهد. این در حال است که نصب پوستر دیواری پتینه مدرن تناسب بیشتری با چیدمان دکوراسیون مدرن و امروزی دارد. با استفاده از محصولات دیوارپوش، تغییرات چشمگیری را می توانید در فضای دکوراسیون منزل بوجود آورید که البته جهت تزئین دکوراسیون محیط های اداری و تجاری نیز می توان از تنوع طرح پوسترهای دیواری استفاده نمائید.

پیش از هنگام  خرید پوستر دیواری پتینه بایستی سطح کیفیت محصولات دیوارپوش را بررسی نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت آنها خواهد داشت. اگر تمایل به تزئین دکوراسیون منزل با استفاده از چنین محصولاتی دارید، کاغذ دیواری پتینه می تواند گزینۀ مناسبی برای شما محسوب گردد. در حال حاضر به دلیل هزینه های بالایی که بازسازی ساختمان برای مالکین ساختمان بوجود می آورد، تنها با نصب پوستر دیواری پتینه ارزان و قابل شستشو نیز می توانید زیبایی خارق العاده ای در فضای دکوراسیون منزل بوجود آورید. با صرف حداقل هزینه می توانید چیدمان بهترین دکوراسیون داخلی را انجام دهید.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()