شارژ کپسول آتش نشانی با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد چون یک سری نکات مهم بایستی در زمان شارژ کپسول آتش نشانی در نظر گرفته شوند. محتویات کپسول آتش نشانی در دسته بندی متفاوت منجمله مواد پودری، فوم، گاز و مایع شارژ می شود که قابلیت مهار آتش را با جنس متفاوت داشته باشد. به عنوان مثال برای اطفاء حریق مشتقات نفتی، استفاده از کپسول آتش نشانی پودر و گاز گزینۀ مناسب تری می باشد. لازم به ذکر است که محتویات چنین کپسول هایی دارای تاریخ انقضاء می باشد و بدین ترتیب بایستی دور انداخته و یا شارژ مجدد شوند. در صورت نیاز به دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز، بیوورسال، هالوژن، دی اکسید کربن CO2 و آب و گاز می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

این مجموعۀ معتبر تجهیز به امکانات و دستگاه های تمام اتوماتیک است که قابلیت شارژ کپسول آتش نشانی را در مدت زمان کوتاه دارند. از نکات مثبتی که شما هنگام شارژ کپسول های آتش نشانی با آن رو به رو می شوید، سرویس و بررسی قسمت های مختلف چنین کپسول هایی می باشد. بدیهی است می توان بازدهی و عملکرد کپسول آتش نشانی را بهبود بخشید. هم اکنون با مراجعه به مراکز معتبر، امکان بازدید از کارگاه حین شارژ کپسول آتش نشانی برای مشتریان فراهم می باشد. بدین ترتیب بتوانند از سطح کیفیت خدماتی که دریافت می نمایند، اطمینان حاصل نمایند.

هزینۀ خدمات شارژ کپسول بر اساس فاکتورهای مهم و اساسی تعیین می گردد که می توان به جنس متریال و محتویات کپسول و میزان ظرفیت مخزن اشاره نمود. بنابراین جهت استعلام لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با کارشناسان فنی مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را برای دریافت خدمات مذکور انجام دهید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()