برخی از کپسول های آتش نشانی قابلیت شارژ مجدد دارند و بایستی منطبق بر روی دستورالعمل مندرج بر روی کپسول، اقدام به شارژ آن نمایند. برخی از انواع کپسول آتش نشانی همچون کپسول های فوم، گاز، مایع و پودری دارای یک سری ویژگی و خواص یکسان هستند که باعث می گردد به سهولت بتوان از آنها در مواقع اطفاء حریق استفاده نمود. از مهمترین نکاتی که بایستی هنگام شارژ کپسول، از سوی اپراتور مورد توجه قرار گرفته شود، حفظ فشار داخل محفظۀ کپسول می باشد که غالباً حدود 7 ATM یا 100PSA است. ضمن آنکه برد پرتاب محتویات درون کپسول بایستی بین 2 الی 7 متر تنظیم گردد. در نتیجه مراکزی که  خدمات شارژ کپسول را انجام می دهند، چنین موارد مهم و اساسی را بایستی مد نظر داشته باشند.

شارژ فوری کپسول های آتشنشانی

خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که در حوزۀ سرویس و شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت می کنند و امکان بازدید از کارگاه را هنگام ارائه خدمات شارژ کپسول برای عموم مشتریان فراهم نموده اند. با توجه به اهمیت به کارگیری کپسول های آتش نشانی در زمان آتش سوزی، می بایست نسبت به اعتبار و یا منقضی شدن کپسول اطمینان حاصل نمائید. قطعاً سهل انگاری نسبت به موضوعات مهم این چنینی می تواند حوادث ناگوار برای شما به دنبال داشته باشد.

بدین ترتیب توصیه بر این داریم که به طور دوره ای، هر چند ماه یکبار، وضعیت اعتبار کپسول های آتش نشانی را بررسی و در صورت لزوم نسبت به شارژ کپسول اقدام نمائید. بدیهی است که شارژ کپسول بر اساس دستورالعمل و همان میزان متریال به کار رفته در درون مخزن کپسول صورت می پذیرد. بنابراین جهت انجام چنین فعالیت هایی، بایستی به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه نمائید که تجهیز به دستگاه های تمام اتوماتیک و همچنین اپراتورهای مجرب باشند. جهت دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()