لوازم یدکی بسترن را می توانید در بازار داخل تهیه نمائید چون همانطور که می دانید تیپ های مختلف این خودرو در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، از طریق مراکز فروش قطعات بسترن ، می توانید انواع لوازم یدکی مورد نظر خود را استعلام نمائید. تصادف، کاهش عمر قطعات قابل تعویض، گذر زمان، استفاده نادرست و وارد نمودن فشار بیش از اندازه به قسمت های مختلف خودرو برخی از دلایل اصلی در ایجاد نقص برای اتومبیل می گردد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید.

سفارش لوازم یدکی بسترن در تیپ های مختلف

فیلترات هوا و روغن، گیربکس، سر سیلندر، موتور، آینه جلو، چراغ های عقب و جلو، چراغ های راهنما، اکسل، مخزن سوخت، سیستم برق رسانی خودرو، انواع فیوز، جلوبندی و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند که متناسب با مدل های مختلف آن بایستی تهیه گردد. قطعاً استفاده از خودروی آسیب دیده می تواند به دیگر قسمت های اصلی اتومبیل صدمات جدی وارد کند و به همین دلیل همواره به رانندگان توصیه می شود، نسبت به مرتفع نمودن حتی کوچکترین صدمات و نقص فنی خودرو، توجه و رسیدگی لازم را داشته باشند.

اگر در پی تعویض قطعات بسترن و خرید لوازم یدکی جدید می باشید، به مراکز با سابقه مراجعه نمائید چون متأسفانه در سطح بازار قطعات فیک با قیمت اصل نیز عرضه می شوند. در نتیجه همواره کیفیت و اصل بودن لوازم یدکی بسترن را ملاک انتخاب و خرید قرار دهید چون ممکن است به کارگیری قطعات تقلبی، بیش از گذشته به سایر لوازم یدکی سالم خودرو صدمات جدی وارد کند.

ضمن آنکه اکثر قطعات بسترن وارداتی هستند و بدین ترتیب همواره احتمال  فروش لوازم یدکی بسترن غیر اصل و فیک وجود دارد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و استعلام انواع قطعات خودروهای بسترن می توانید با مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()