واحد گشت از جمله مراکزی است که تلاش نموده با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، بتوانند خدمات اجاره اتوبوس دربستی به همشهریان ارائه دهند. امروزه بیش از گذشته شاهد بهره مندی از خدمات واحد گشت  هستیم چون سطح ترافیک درون شهری افزایش یافته است. بدین ترتیب سازمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها و غیره می توانند در صورت نیاز به تأمین اتوبوس دربستی می توانید با مرکز واحد گشت در تهران تماس حاصل فرمائید. واحد گشت تهران نیز به عنوان یکی از مراکز با سابقه و فعال، در عرصۀ خدمات کرایه اتوبوس دربستی در حال خدمات رسانی می باشند.

نحوۀ دریافت خدمات از واحد گشت

چند سال متوالی است که مراکز واحد گشت، خدمات واحد گشت بهشت زهرا را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. داشتن پرسنل متعهد، رانندگان خوش برخورد و با تجربه در کنار ناوگان اتوبوس معمولی و وی آی پی با بهترین کیفیت می توانید از خدمات واحد گشت بهره من گردید. بدیهی است تهیۀ اتوبوس با ظرفیت مناسب برای افراد کار راحتی نیست ولی گسترش فعالیت مراکز واحد گشت در تهران، توانسته سطح خدمات را بهبود ببخشند. در عین حال متناسب با تعداد نفرات و ظرفیت مورد دلخواه، درخواستا اجاره اتوبوس دربستی داشته باشید.

گنجایش اتوبوس ها متناسب با شرکت های سازنده، متفاوت تعیین شده اند. بنابراین شما راحت تر می توانید از خدمات معمولی و یا VIP مرکز واحد گشت استفاده نمائید. مان، ولوو و اسکانیا برخی از شرکت های سازندۀ اتوبوس می باشند که برخی از مجموعه های واحد گشت، ناوگان اتوبوس دربستی خود را از میان محصولات آنها انتخاب می نمایند. بنابراین پیش از رزرو اتوبوس دربستی می توانید مدل، میزان ظرفیت و امکانات رفاهی آن را بررسی نموده و متناسب با نیازی که دارید، بهترین خدمات را از طریق واحد گشت تهران دریافت نمائید.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()