بیل مکانیکی حاصل پیشرفت فناوری در صنعت ساخت ماشین آلات سنگین است. این ماشین به دلیل داشتن باکت با ظرفیت کم و بازوی مفصلی، شرایط مناسبی را برای حفاری خندق، کانال و گودبرداری فراهم می آورد. بدین ترتیب طراحی لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا بر روی میزان عملکرد ماشین تأثیرگذار بوده و باعث تمایز آن با دیگر انواع ماشین سنگین می شود. قطعات بیل مکانیکی هیوندا به نحوی طراحی شده اند که قابلیت حمل مصالح ساختمانی و خاک، گودبرداری زمین، تسطیح زمین، لایروبی رودخانه ها، تخریب سازه های بتنی و برش قطعات فلزی را فراهم آورند. در صورت لزوم به تعویض و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس گرفته و به صورت اورجینال آنها را تأمین نمائید.

خرید قطعات اورجینال انواع بیل مکانیکی هیوندا

از دسته بندی اصلی قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا می توان به انواع قطعات زیربندی، کابین راننده، بازو و بوم اشاره نمود. هر کدام از دسته بندی ها، شامل انواع لوازم یدکی ریز و درشت هستند که وجود هر کدام از آنها در عملکرد تعریف شدۀ بیل تأثیرگذار می باشند. در نتیجه به محض رویت کوچک ترین آسیب و نقص فنی برای بیل، می توانید نسبت به تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا اقدام نمائید. شاسی، ایدلر، غلطک، کفشک، یوک زنجیر، دنده اسپراکت، پیچ و مهره، سر سیلندر، موتور، مخزن سوخت، وزنه تعادل و ... برخی از انواع قطعات ریز و درشت موجود در بیل مکانیکی به شمار می روند که برای هر کدام از آنها یک تعریف مشخص وجود دارد.

در نتیجه اگر مشکل فنی در قسمت های اصلی بیل مشاهده نمودید، توصیۀ ما بر این است که هر چه زودتر نسبت به تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا چرخ لاستیکی و یا چرخ زنجیری اقدام نمائید. با توجه به تعدد تنوع مدل های بیل مکانیکی هیوندا، توصیۀ ما پیش از  خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا ، استعلام آنها از طریق واحد فروش پارت یدک راهسازی می باشد.

 پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()