نقاشی نما به روش های مختلفی اجرا می شود چون جهت دسترسی به نمای ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص و تجهیزات ایمنی است. اجرای نقاشی نما طی یک مراحل معین انجام می پذیرد و به نحوی نیاز به استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع می باشد. فاکتورهای متعددی وجود دارد که نقاش ساختمان را وادار به انتخاب روش مناسب می نماید. اجرای نقاشی نما همچون نقاشی داخل ساختمان به صورت چند مرحله ای انجام می پذیرد و علاوه بر ابزارآلات اولیه، نیاز به یک سری تجهیزات و وسایل ایمنی است. مجموعۀ نماروز با توجه به سابقۀ درخشانی که در حوزۀ فعالیت های ساختمانی مانند  خدمات نقاشی نما و شستشوی نمای ساختمان و... دارند، قادر به اجرای اصولی نقاشی نما با رعایت کلیۀ نکات ایمنی می باشند.

فاکتورهای مهم در انتخاب روش نقاشی نما

ایمنی ساختمان، خطر واژگونی، داشتن فضای مناسب، سرعت اجرای کار و راحتی برخی از مواردی هستند که یک نقاش ساختمان بر اساس آنها، نسبت به روش اجرای نقاشی نما تصمیم می گیرد. بدین ترتیب متناسب با ساختمان های مرتفع که امکان نصب داربست وجود دارد، اجرای نقاشی نما با داربست فراهم می باشد. این در حالی است که در برخی از مواقع، نقاشی نما با طناب در مدت زمان کوتاه تر انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، روش مناسب تر را می توان برای رنگ آمیزی نمای ساختمان انتخاب نمود.

با انجام نقاشی نما، می توان طول عمر بنا را بیشتر نمود، ضمن آنکه بهره وری ساختمان های قدیمی را بیشتر می توانید نمائید. قطعاً یکی از روش های نوسازی ساختمان، اجرای نقاشی نما است که توسط یک تیم و نقاش ساختمان حرفه ای انجام می پذیرد. در صورت دریافت هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع همچون شستشوی نمای ساختمان ، نقاشی نما، آب بندی نمای ساختمان، نماشویی، پیچ و رولپلاک سنگ نما و ... می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس گرفته و خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن دریافت نمائید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()