لاستیک هانکوک از محصولات پرفروش بازار به شمار می رود چون از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت هانکوک در کشور کرۀ جنوبی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و بدین ترتیب توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک استاندارد خودرو گردند. متناسب با شرایط محیطی، می توانید اقدام به خرید لاستیک هانکوک با مشخصات فنی استاندارد نمائید. فاکتورهای متعددی در انتخاب لاستیک دخیل هستند که عبارتند از سطح چسبندگی تایر، مقاومت حرارتی، سایز لاستیک، نوع ساختار تایر، شاخص حداکثر سرعت و بار مجاز و میزان سایش لاستیک می باشند. فروشگاه چرخ و یدک با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به واردات و فروش لاستیک هانکوک گردند.

مشخصات فنی لاستیک هانکوک

در نتیجه افرادی که طرفدار برند لاستیک هانکوک هستند، می توانند با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار، بر مبنای مدل اتومبیل، شرایط محیطی و نوع کاربری که می توانند از خودرو داشته باشند، مناسب ترین لاستیک را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. توصیۀ مهم بر این است که هنگام خرید لاستیک هانکوک و هر برند دیگری، بایستی با دقت، مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را بررسی نموده و پس از تطبیق با مدل خودرو، می توانید مناسب ترین تایر را انتخاب نمائید.

مهمترین توصیه در خصوص استفاده از لاستیک های برند خارجی وجود دارد، اطمینان یافتن از اصل بودن لاستیک هانکوک مطرح می باشد. چرا که متأسفانه شاهد عرضۀ لاستیک های مشابه و فیک در کنار تایرهای تاریخ گذشته در سطح بازار هستیم. بدین ترتیب بررسی قسمت های مختلف لاستیک و همچنین مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک هانکوک برای شما یک کار ضروری است. معمولاً لاستیک های رادیال متشکل از یک لایه پلی استر و دو لایه سیم فولادی هستند که البته ارتباط مستقیم با نوع تکنولوژی به کار رفته در طراحی و ساخت لاستیک دارد. جهت سفارش آنلاین  خرید لاستیک کومهو و لاستیک هانکوک اورجینال با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()