برای اکثر رانندگان، خرید لاستیک خودرو یک مسئله مهم به شمار می رود چون دارای یک سری نکاتی است که در نظر نگرفتن آنها، می تواند خسارت مالی و جانی به دنبال داشته باشد. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل، به سهولت می توانید بهترین لاستیک را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که برخی از مواقع بایستی نسبت به تعویض و  خرید لاستیک با کیفیت هر چه زودتر اقدام نمائید :

  • هنگامی که حین رانندگی، احساس بر این دارید که خودرو به سمت خاصی کشیده و لغزش پیدا می کند.
  • لغزش بیش از اندازه و غیر متعارف در کنترل فرمان خودرو احساس می کنید.
  • عدم ترمزگیری مناسب و از بین رفتن لایۀ خارجی لاستیک.

مرکز خرید اینترنتی لاستیک خودرو

در حال حاضر جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشورت نمودن با افراد مجرب می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش لاستیک چرخ و یدک مشورت نمائید. لازم به ذکر است که عیوب و نقص فنی خودرو در برخی از مواقع باعث می گردد که به دنبال تعویض لاستیک های خودرو بی افتید. چک نمودن عمق آج تایر بر روی انتخاب و خرید لاستیک تأثیر مستقیم دارد. البته شرایط آب و هوایی منطقه ای که رانندگی می کنید و نوع کاربری شما از خودرو موارد دیگری هستند که شما را وادار به خرید لاستیک استاندارد و مناسب می نماید.

به عنوان مثال در شرایط آب و هوایی زمستان که ممکن است سطح جاده به دلیل بارش باران و برف و یا یخ زدگی لغزنده باشد، خرید لاستیک زمستانی را بیشتر توصیه می نمائیم. این در حالی است که در موقعیت های معمولی، خرید لاستیک چهار فصل گزینۀ مناسب تر و مقرون به صرفه به شمار می رود. جهت مشاهده و بررسی مدل و برندهای مختلف لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. در این صورت با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید مقایسه و سپس خرید لاستیک مورد نظر خود را با قیمت ارزان تر از بازار انجام دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()