زغال لیمو قلم از رایج ترین زغال های موجود در بازار محسوب می گردد. این نوع زغال گزینۀ مناسبی برای امور طباخی و پخت و پز به شمار می رود چون از ابعاد بزرگ برخوردار بوده و برای مدت زمان طولانی حرارت و گرمای خود را حفظ می کند. با این تفاسیر خیلی از مشاغل خواستار خرید زغال لیمو قلم هستند. به عنوان مثال بیشترین کاربرد زغال لیمو قلمی را می توانید در محیط های سفره خانه، رستوران، هتل ها، قهوه خانه ها و ... مشاهده نمائید. سالار سوز جنوب متناسب با نوع فعالیتی که دارند، قادر به فروش زغال لیمو قلم با بسته بندی کارتنی می باشند. همواره آمادۀ عرضۀ محصولات با کیفیت به مشتریان گرامی در سطح شهر تهران می باشند.

خرید زغال لیمو قلم درجه یک و مرغوب

در این بخش شما را با مهمترین ویژگی های زغال لیمو قلمی آشنا می سازیم چون در انتخاب زغال، شکل ظاهری و کیفیت آن، نقش بسزایی بر روی تداوم تولید حرارت زغال خواهد داشت. با توجه به اینکه اکثر افراد از زغال ها در محیط های نیمه بسته نیز استفاده می نمایند، از نشانه های زغال لیمو قلم درجه یک می توان به عدم تولید گاز سمی و دود آنها اشاره کرد. متناسب با محیط های مختلفی که در اختیار دارید، به سهولت می توانید زغال با کیفیت و درجه یک مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

به عنوان مثال جهت پختن کباب، خرید زغال لیمو قلم را به شما پیشنهاد می دهیم چون هنگام سوختن، بوی مطبوع درختان مرکب از آن متساعد می شود، ضمن آنکه از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. از دیگر علائم زغال لیمو قلمی با کیفیت می توان به آرام سوختن تکه های زغال اشاره نمود. علاوه بر آنکه هنگام خرید زغال لیمو قلمی با کیفیت، این گونه زغال نمی بایست ساختار غیر منسجم و ترک خورده داشته باشند.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()