اتوبار یک مرکزی است که در حوزۀ ثبت سفارشات باربری و حمل و نقل فعالیت می کنند. بدین ترتیب شما صرف نظر از موقعیت خود ، می توانید خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به مراکز اتوبار واگذار نمائید. معمولاً همۀ ما تا کنون در طول زندگی خود، تجربۀ جا به جایی وسایل منزل را داشته اید و اینکه حین جا به جایی با مشکلات عدیده ای همچون آسیب دیدگی وسایل و دغدغۀ چگونگی جا به جایی وسایل در ابعاد بزرگ رو به رو می شدید. بدین ترتیب مجموعه های اتوبار و باربری تلاش نمودن با استفاده از وسایل نقلیۀ باری مناسب، شرایط بهتری را برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه فراهم آورند.

حمل اسباب و اثاثیه توسط مرکز اتوبار و باربری

اتوبار آزادی با کسب تجربیات فراوان، توانسته اند شرایط مناسبی را برای عموم مشتریان فراهم آورند. به عبارتی به سهولت می توانید بدن ورود خسارت به اسباب و اثاثیه، درخواست خدمات اتوبار را در مدت زمان کوتاه داشته باشید. یک واقعیت مهم در حوزۀ حمل و نقل و جا به جایی وجود دارد، مسئله بسته بندی ایمن وسایل شکستنی و اسباب و لوازم بزرگ می باشد.

در همین راستا مراکز اتوبار تلاش می کنند با امکاناتی که در اختیار دارند، با استخدام کارگران مجرب، بتوانند امکان بسته بندی اصولی لوازم و اسباب منزل را به متقاضیان ارائه دهند. هزینۀ  اتوبار و باربری بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد.

در نتیجه اتوبار به عنوان یک مرکز حرفه ای در حمل و نقل اسباب و اثاثیۀ منزل تلاش می کند، شرایط بهتری را پیش روی شما قرار دهند. اطمینان حاصل نمودن از سلامت جا به جایی وسایل از قسمت درب ها، دیوارها، پارکت های کف، کمدهای دیواری، پله های چوبی و غیره یکی دیگر از مزایای دریافت خدمات اتوبار و باربری  محسوب می گردد. مرکز اتوبار آزادی به صورت حرفه ای سال های متوالی است که خدمات حمل و جا به جایی بار را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()