رادیولوژی دندان به روش های مختلفی انجام می پذیرد چون شاهد استفاده از فناوری پیشرفته در  طراحی تجهیزات تصویربرداری دندان می باشیم . به عبارتی شرایط برای دریافت  خدمات رادیولوژی دندان برای تصویربرداری سه بعدی فراهم می باشد. همانطور که می دانید از دستگاه رادیولوژی دندان در برخی از مراکز درمانی استفاده می گردد ولی امروزه شاهد راه اندازی مراکز تخصصی رادیولوژی دندان همچون مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل در تهران می باشیم.

ارائه خدمات تخصصی رادیولوژی دندان

امروزه امکان رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان به صورت دیجیتالی فراهم می باشد و دارای یک سری مزایا نسبت به روش قدیمی است. به عبارتی با استفاده از این روش تصویربرداری، ممکن است برخی از مناطق پنهان دندان دچار پوسیدگی شده باشد که از دید دندانپزشک خارج است. در حال حاضر با استفاده از روش های جدید رادیولوژی دندان، می توان با جزئیات و دقت بیشتری فرآیند تصویربرداری و ثبت عکس را انجام داد. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مجموعه ارائه می شود. 

در همین راستا، دندانپزشکان قادر به کلیۀ خدمات زیبایی، درمان و جراحی در حوزۀ فک و صورت می باشند. به عبارتی هر چه میزان جزئیات در تصویربرداری دندان بیشتر ثبت گردد، راحت تر می توان نوع مشکل و بیماری شخص را تشخیص داد و در نتیجه متخصص، می تواند بهترین روش درمان را برای شخص در نظر بگیرد. به طور کلی با تشخیص زودهنگام و در نهایت درمان به موقع اختلالات و مشکلات در ناحیۀ فک و صورت، می تواند صرفه جویی در هزینه و زمان را برای شما فراهم آورد.

با توجه به کاربردی بودن نتایج تصویربرداری دندان، بیش از گذشته دندان پزشکان بر روی انجام رادیولوژی دندان به بیماران تأکید می کنند. چرا که فرآیند تشخیص ناهنجاری ها، پوسیدگی دندان و غده و وضعیت رشد اعصاب دندان را تسهیل می نماید. در صورت نیاز به انجام تصویربرداری دندان مانند سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید که دارای سابقۀ درخشان در این حوزه می باشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()