تعمیرگاه زانتیا از جمله مراکزی است که به صورت اختصاصی سرویس و معاینه فنی خودروی سیتروئن زانتیا را انجام می دهند. اگر مالک خودروی زانتیا می باشید و متأسفانه با مشکل و نقص فنی این خودرو رو به رو هستید، مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرگاه زانتیا تخصصی را به شما پیشنهاد می دهیم. در واقع چنین مراکزی متشکل از تعمیرکاران مجربی است که اطلاعات تخصصی نسبت به ساختار مکانیکی این خودروی فرانسوی دارند. تعمیرگاه زانتیا رهام نیز در تهران با راه اندازی فعالیت خود، توانسته اند بهترین شرایط را برای ارائه خدمات معاینه و تعمیر خودروی زانتیا به مشتریان فراهم آورند.

مرکز تخصصی تعمیرگاه زانتیا در تهران

همانطور که آگاه هستید، اتومبیل ممکن است هر لحظه به دلایل مختلفی با مشکلات و نقص فنی رو به رو شوند که می توان به پنچری لاستیک، روغن ریزی موتور، سایش لاستیک و کشش فرمان، تولید دود سیاه و آبی از خروجی اگزوز، خراب شدن سر سیلندر و واشر آن، آسیب دیدگی جلوبندی، نیاز به تعمیر موتور زانتیا، خراب شدن سیستم تعلیق و ... اشاره نمود. در نتیجه با مراجعه به تعمیرگاه زانتیا شما بدون دغدغه می توانید اتومبیل خود را به دست تعمیرکاران مجرب بسپارید.

از جمله خدمات مرکز تعمیرگاه زانتیا می توان به شارژ گوی سیستم تعلیق،  تعمیر موتور زانتیا ، تعویض روغن (موتور، گیربکس و دیفرانسیل)، تعویض فیلترات هوا و روغن، تنظیم باد، گریس کاری، تعمیر جلوبندی و ... اشاره نمود. با این تفاسیر، مالکین خودروی سیتروئن هر زمان که با مشکل و نقص فنی اتومبیل خود رو به رو شدند، می توانند نسبت به چکاپ و معاینۀ فنی خودرو به تعمیرگاه زانتیا در غرب تهران مراجعه نمایند.

با توجه به گستردگی عیوب و نقص فنی که یک خودرو می تواند با آن رو به رو شود، قطعاً راننده قادر به مرتفع نمودن ایرادات زانتیا مانند تعمیر موتور زانتیا نخواهد بود. در نتیجه مراجعه به مرکز تعمیرگاه زانتیا می تواند راهکار مناسبی برای این کار باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سرویس دوره ای زانتیا می توانید به تعمیرگاه زانتیا رهام در منطقۀ غرب تهران مراجعه نمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()