ویدئو پروژکتور در گذشته تنها به عنوان یک دستگاه پخش کننده، با استفاده از پردۀ نمایشگر بزرگ، در سالن های اجتماعات و کنفرانس مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، توانسته اند موفق به افزودن قابلیت های جدید به این دستگاه گردند. بدین ترتیب سطح کاربری دستگاه دیتا پروژکتور را در موقعیت های مختلف، گسترش دهند. فروش ویدئو پروژکتور در مدل و قابلیت های مختلف صورت می گیرد. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تولید دستگاه ویدئو پروژکتور، توانسته اند موفق به ساخت نسخه های پرتابل و مینی این دستگاه گردند. برای اطلاع از  قیمت ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان

هم اکنون شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و ... جهت تهیۀ دستگاه پخش کننده می توانند از مزایای مینی ویدئو پروژکتور بهره مند گردند. از مزایای شاخص و مهم دستگاه های پروجکشن می توان به مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر دستگاه ها همچون تلویزیون و مانیتور اشاره نمود. از دیگر قابلیت های جدید افزوده به دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل می توان به امکان اتصال بدون کابل آن با دیگر دستگاه های دیجیتالی اشاره کرد.

بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، به سهولت می توانید بهترین ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندرویدی را خریداری نمائید. میزان دقت تصویر پرده نمایشگر، بر حسب پیکسل در ابعاد افقی و عمودی محاسبه می گردد. با این اوصاف، زیاد بودن تعداد پیکسل های یک دستگاه پخش کنندۀ تصویری به معنای بالا بودن کیفیت تصویر نمی باشد. کیفیت مطلوب تصویر از جمله موارد مهمی است که هنگام خرید ویدئو پروژکتور برای خریدار حائز اهمیت است.

هر چه تصاویر صفحه نمایشگر بزرگ تر باشد، قطعاً برای مخاطبان جذابیت بیشتری خواهد داشت و بینندگان را بیشتر به خود جلب می کند. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 برای ایجاد سینمای خانگی هستند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش آنلاین  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و سایر ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()